2012年7月19日

Wocal ... 燒著左 !!!!


7月14 - 20日 ... sogo 9 樓係 wocal 既夏日勁減 ...
其實一早已有聽聞 ..
亦都好想去睇下係咪真係咁抵 ..
但次次都唔係好順路 ...
今個星期日 .. 去開銅鑼灣 ... 真係點都要入去睇下 ...
上到九樓 .. 真係超超超級多人 !!! 
一去到 ... 先周圍望 ..
發現好多奇觀 ...
其實特賣場d一d地方我都唔係第一次去 .. 不過今次真係好勁 ..
好多阿媽帶個女來買 ... 但佢地唔知點解唔選擇叫d sales 姐姐幫個女度身 .
反而叫個女隔住面衫 .. 真接帶個 bra ...
我聽到有位媽媽話 . 如果d個岩 . 買細個一個cup 就岩架啦 ~~
即係佢試緊 70c , 如果岩的就買70b ...
下 .. 乜真係咁架咩 ?? 咩道理來架 ???
但在場的真係唔止一兩位媽媽係咁 .. 係好多位都係咁 .. 好搞笑
跟住我就行去自己所需要個 size 到 ..
好彩人唔算多 . 跟住隔離阿姐好搞笑 . 佢睇左好耐 . 跟住無lala又係到試帶 .. 我真係望到
哈哈 .. 不過唔理人咁多 .. 
揀呀~~  揀呀 ~~~
真係有好多款 .. 又抵 ... 佢全部都係 88蚊起 ..
( 不過我搵唔到一個係88蚊囉 ... 哈哈 )
但真係款式太多有選擇困難的我又係到呆左啦 ..
最後揀左三個 ..
就轉戰去底底區 ...
底底區超多人 .. 因為係 28蚊起 ...
迫左好耐我先迫得入去d底底附近 ..
揀左4條 ..
就閃去埋單
埋單 ... $533 .... (好抵呀 !!)
但阿sales姐姐話 . 原來 citibank card 做緊 promoto . 話買滿 600 會送 20蚊 coupon ...
師拉仔心態 ... 又去揀多兩條底底 ...
最後 $603 埋單走人 ....
以下就係我既戰利品啦 !!!
之後去換埋張 coupon 就閃人
不過張 coupon 要 9月先用得 ... 到時記得用先 ~~~

全場貨品真係好抵 ... 大家有買親手 ..
最後三天 ... 快d去掃貨啦 !!!!

沒有留言:

張貼留言