2012年7月24日

減肥印記 [七] : 在家塑型簡單法 [ Collistar全新塑型纖體霜 ]

夏天真係越來越近 ... 
距離我11月去陽光海灘的地方亦都離來離接近
所以不論用咩辦法 .. 
我都要努力修身 . 減肥 !!!! 

所以 ... 今次d支咁正的係 

 Collistar全新塑型纖體霜 
HKD$499 / 400ml


主要成份及功效:
● 咖啡因、肉碱:瘦身及分解脂肪、塑造線條
●  紅藤萃取、山桑子、七葉樹及長春藤:有效刺激微循環
●  麥冬萃取物:緊緻

咁佢係吱吱裝來的 ... 方便易用


質地方便 ... 係乳液咁 ... 
有小小香香地 ... 都唔會話好難聞


咁因為手同腰努力咁用緊之前介紹的 RF 機 
所以今次我就決定用係我既另一重災區 - 腳 !!!!

每晚訓前 .. 我都會用來按腳


各位姊妹記得 ... 
先搽曬所有 lotion 上你要 firming 的部位 .. 
跟住由下以上 . 用小小力按一按 ... 
最後輕輕咁拍一拍等佢吸收得好d ... 
咁就大功告成 .. 可以去訓啦 ^_^

晚晚如是.... 大約用左一至兩星期
老實講 . 我有時唔係晚晚記得用 ... 但效果真係不錯呀 !!! 


我諗唔洗我講明 . 大家都估到邊張係前 . 邊張係後啦 !!!!

因為而家天氣越來越熱 
今日仲要打風同落大雨 .. 
真係不得不叫人著短褲出街啦~~~ 

經過一排的密集式努力減肥 .. 
成效都唔錯 
等我用有限的拍攝角度 ... 影反張靚相呃下大家先 ... 


哈哈 ... 張相真係影得唔錯 .... 嘻嘻 

*****************************
~ 多謝觀賞 ~ 
Love & Thanks 
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言