2012年7月27日

100%貼面 ... 100%水潤 ~~~ [Garnier]

我諗大家屋企都會有好多 mask ... 
不同款式 . 不同質地 . 不同特質的都會有 

今次有機會出席左一個分享會 . 
可以了解一下 ... Gaenier 全新推出 
糖妹都大讚好似2nd Skin咁貼既Aqua Defense輕感面膜



Garnier於1904年在法國推出 , 擁有過百年歷史
一直以天然活性精華 , 由高科技萃取 ,
保留最佳的品質及純淨度 , 為各位大家提供最健康的護膚產品

今次 Garnier 為我地帶來既 . 就係以下全新輕感面膜



Garnier 全新輕感面膜過人之處:

1. 超豐富精華 - 創新超輕感羽量纖維膜布能承載10倍精華液 , 優越的滲透力更加將精華完全導入肌膚底層 !

2. 最純淨成分 - 採取源自5100公尺高零污染嘅西藏天山冰河泉水 , 內含大地原始能量及稀有礦物質,提供高效保濕能量 !

3. 至全面呵護 - 3大輕感面膜,提供不同膚質需要(水潤光澤˴ 溫和舒敏˴美白淡斑)令每種肌膚都展現活力光采 !

跟住 ... 仲有 5 位 blogger 於試用後同大家分享 , 
大家都一致讚同 .. Garnier 既面膜真係有如第2層肌膚咁貼薄同埋保濕度都好高 ! 


跟住大會仲即場邀請左位 blogger .. 即時試上面 ... 


大家可以見到佢既貼面度真的好高 . full住mark 低頭打機都絕對唔會有問題 
真係岩曬我呀 ~~~ 
只要短短的 15 分鐘  ... 水份提升度高達 4x% , 真係好強勁 ~~ 

咁係等待既時候 .. 大會安排左今日聲沙沙的 melling 同我地分享一下 full mask 的技巧 , 
melling 提醒大家 .. full mask 千萬唔可以 over 30min 呀 . 
因為 over 左有機會出現倒吸 .. 咁塊面會變得更加乾呀
同埋夏天時 , 大家都可以將塊 mask 放係雪櫃雪一雪再用 .. 咁可以有助簡單的舒緩呀 ... 


melling 分享後 ... 大會再安排左個小實驗 ( 但因為我背住 .. 只能聽 ) 
大會係先放乾左兩張面膜紙 .. 一張係 Garnier 另一張係市面上其他的
咁先將同 ml 數的精華倒入面膜紙 .. 等佢吸收 ... 跟住再檸反出d精華
看下邊張既吸收精華同釋放精華力強d .. 
最後 .... Gariner 的係 11ml . 其他的係 10ml .. 
係精華來講 1ml 都好重要架啦 ... 
所以 .. 由此証明 .. Garnier 真係好d .. 

Gaenier 一向以 : Take care of Yourself, Take care of Other , Take care of the World Around You!
所以最後大會仲好為我地既朋友著想 ... 附上張心意卡同面膜紙一張 ... 
咁我就將佢寄左給親的你 ...  
(佢已經收到 . 仲好驚喜呀 ... 佢叫我幫佢多謝 Garnier ^_^ )


最後 ... 走之前仲同 Melling 影左張相 ... 我都係第一次見佢呀 
好nice 好好人 ... 祝佢快d好反啦 ^_^ 


回到家 ... 打開禮物袋 . 原來大會為我地送上左 3 盒全新面膜
HKD$45/5片


貪新鮮的我 . 當然即時開來用下啦 ... 
是晚 . 塊面好似有小小敏感 .. 
所以決定用佢



貼面度好高 .. 可能真係配合反亞洲人既面型設計 . 
所以佢每個位都 cover 得好好 ... 
而家d精華唔會滴落 ... 所以 .. 我真係 full 住 mask 咁去打機 .. 

15min 後 .. 就由下而上咁拎走mask 
再按一按等面部吸收反所有精華 ... 
吸收後 . 出其地唔會笠 .. 真係唔洗再過水都得 
d個真係几好 ... 


用後即時無咁紅 ... 真係舒緩到 .. 唔錯 

想試的朋友 . 快d去買啦 .. 

或者去 Garnier 既 facebook 留意下 .. 佢地有時都會有優惠呀 ~~ 

想知 Garnier 更多 ... 可以佢地的網址

*************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言