2012年7月26日

減肥印記 [八] : 自家減手臂 , 無難度 !!! [TriPollar™ POSE™ RF射頻燃脂機]

早前介紹左部我貴一貴都要買的
TriPollar™ POSE™ RF射頻燃脂機

真係超強勁 .. 唔知大家仲記唔記得 
不過唔記得都可以去d到重溫一下 


個次試係個肚腩到超 work .. 
而家隔日就keep住做 

但自己同自己做手臂位 ... 真係好累 .. 
但我諗係肥的人都知 ... 手臂真係最難減 ... 
而且仲係最唔知點減 .. 又無得遮的地方 .

所以 . 前日我決定左 . 要的起心肝 
好認真咁同雙手做一做機 
好認真好認真咁每邊做 10 min ~~~ 

結果
真係不得不認同部機真係好強 



上次 post 左腰肚位 ... 
有人質疑問係咪縮肚影相 ... 
我想講 , 我又唔係售貨員 . 我係無必要 post d 假相比大家睇 
去叫你地買囉 .. 

今次決定 post 手臂 .. 我諗無人會再質疑啦掛 .. 
手臂我真係唔識縮 . 如果你識的 , 不如教下我 ~~ 哈哈 

我出post 係希望所有減肥中的朋友仔可以知道 . 
原來真係有d機係好work . 
真係比有興趣的朋友去了解 ... 

我會繼續 keep 住做 . 希望繼續有好成績

減肥中的朋友 ... 大家交流下呀 ~~~

*****************************
Love & Thanks 
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言