2012年7月7日

大眼娃娃 .. 原來我都可以 [ 彩豐行 - A3909 WOW!3D完美睫毛組合 ]

對於一個化妝白痴來講
所有野都係學習中
所以每每用上手的 . 最好就係簡單方便的 
唔好要我搞太耐 .. 就最好 

今次為大家介紹的佢 ... 真係超易上手 .. 
對新手的我 . 都好容易控制到 ~~ 

佢就係 ... 可以好簡單咁為我地做出大眼娃娃妝的

彩豐行 - A3909 WOW!3D完美睫毛組合
HKD 98 / 2支


點解有兩支 ... 因為佢地可以簡單咁為你打造一雙美人的 "娃娃眼" 
哈哈 

先看下我隻素顏眼仔 ... 
我一向都唔係好like 我d捷毛 ... 
因為我d捷毛好硬 同埋 好唔密咁 .. 
我成日覺得佢地得好小 .. 


咁搽捷毛前當然係要夾一夾啦 ... 


人人都教分三段夾 .. 但我又真係唔係好識 .. 
同埋因為d捷毛真係好硬 .. 所以 .. 我一係夾到起角 .. 一係就夾唔到 .. 
真係無鬼用 ~~~


跟住就係介紹下兩位主角

睫毛液 : 刷頭設計好特別 ... 一邊係長的 , 一邊係短的 ... 先短後長 ... 都好易控制
纖毛棒 : 好多好幼細既纖維毛毛 , 好細緻 , 放便上眼 .. 

用法就好簡單 .... 1 > 2 > 3 


1. 先用睫毛液短d個邊的頭 ... 直接掃上夾好左的捷毛到 
2. 等睫毛液乾後 . 其實佢勁快乾 . 都唔洗點等 , 再纖毛棒掃下 , 濃密度即時提升 , 勁
3. 最後 .. 再用睫毛液長d個邊的頭 ... Z Z 型咁掃下 .. 分反開D捷毛
咁就搞點. 靚曬 



係咪好簡單呢 ~~~~~

我就覺得都好快 .. 因為佢好快乾 
唔洗等佢乾 .. 哈哈 

跟住比大家看下比對 



好明顯地 ... 望落感覺係會濃密左 .. 同埋長左 .. 
最好係佢好易控制 .. 
新手的我都好簡單就用到 ... 


今日就無化妝 .. 只係簡簡單單咁畫完隻眼就閃人
同事都話我隻眼睇落大左 .. 哈哈
乜原來搽捷毛液真係咁重要架咩 ?? 

最後 .. 試埋落妝情況先 


落妝方便好簡單 .. 
只要大家用反平時你地用開的 makeup remover 就可以輕易落左去

係咪真係好方便啦 ... 
我就好鐘意啦 ... 
因為我最鐘意 " 平 , 靚 , 正 , 快 " 的好產品呀 .. 
哈哈 

想知佢地更多資訊 , 可以到以下網站呀 

*********************************
~ 多謝觀賞 ~ 
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言