2011年12月5日

介紹及一星期之小結 [SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀]

聖誕前 .. 來個減肥廋身大行動 ...
我諗絕對無人會反對啦 ...
今次好開心 ... 可以試下由 SaSa 提供的
~~ SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀 ~~
HK$199 / 60粒裝
第一次見到張 poster 時 . 已經好想試 ..
估唔到真係有我份 ..
佢標明話 " 一站式淨腸.排毒.去水.消脂   越食越“秀”享受「一身輕」的纖盈感覺!"
而我係咪真係可以變到一身輕 ???
真係要試下先知啦 ~~~
終於收到啦 ....

打開一看 .. total 有4盒 ... 係足夠 3 個月的份量 !!!

跟住仲見到張好窩心的 post-it ..

人手寫 .. 好sweet 好正 ...
咁係開始食之前當然係要睇下佢d成份呀先啦 ~~~
7大強效天然成份
洋車前子 : 含有豐富的天然纖維,具有極高的保水性和膨潤性

肉桂皮 : 長久以來被用作幫助消化及舒解壓力用,含有高效能抗氧化物,對維持心血管健康有很大幫助

黑胡胡桃葉 : 有潤腸的功效,內含不飽和脂肪酸可有助清除血管壁雜質,消耗體內積存的飽和脂肪

牛蒡根 : 清腸通便及利尿

蒲公英葉 : 有助消除水腫及維持肝臟健康
鼠李皮 : 增強抵抗力及抗氧化等
奶薊 : 強化肝和保護肝臟的排毒功能


講到好天然咁 ...
咁食用方法又係點呢 ?
好簡單 , 只要於每餐前進食1粒,每天最多 3
期間要多喝開水,有助加速腸道蠕動,令身體排毒、去脂。
建議連續食用3個月,每年2次,定時為身體大掃除。適合素食人士服用。



好 .. 講到咁簡單又咁方便 ..
當然要開始實行我既減肥大計啦 ~~~
go go go


打開蓋後 . 仲有野包住 ... 好衛生 .

仲有埋防腐劑 ... 哈哈 ...
跟住 , 倒粒出來一看 .....

佢每粒個膠囊都仲有佢個名架 ... 好搞笑 ~~~
咁因為早餐 .. 我一向只係飲佢

或者有時趕反工會直頭唔食 .
所以我早餐時通常都唔會食粒葯的 ~~~
跟住到 lunch 前 ...
就會開始我的第一粒

食一粒 ... 飲一大杯水 ..
跟住就食lunch lu ~~~~
咁平時就要多飲水 ..

一日大約飲到四至五杯啦 .... on office hour ~~~~

咁我食左大約一星期 ... 有咩感覺 ???
以我個人 . 每日午餐同晚餐各一粒 ....
真係好 sorry .... 我暫時真係未feel到有咩特別
便便無話特別好左 ... 皮膚更加無話特別靚左..
反而仲爆左超多粒瘡(未知關唔關事) , 我都唔知係轉天氣 or 自己熱氣所至 ...
但真係食左後無耐就咁 , 但我 now 都仲有keep 住食 ...
試多一個月 . 看下先
下一次同大家回報係 12月28日 ...
想知我可唔可以過一個廋廋靚靚的聖誕 ...
大家等既成果啦 ^_^

沒有留言:

張貼留言