2011年12月20日

又有得玩又有得學 - "SK-II聖誕Party Look彩妝教室"

今日出席左個 "SK-II聖誕Party Look彩妝教室"
Happy Friday ... 真係開心呀 ..
真係又有得食又有得學又有得玩 ...
超正 ...
今次活動係係 sogo club 13樓 .. 平時真係未上過去d到 ..
上到去 . 地方好大 ....
好多不同 product ~~
因為我去到時 . 都已經差唔多開始 ..
如果唔係我真係想試下 咁多不同 product ~~~
再行多兩步 .. 就見到今日主角 ~~
SK II Color 系列 .......
不過 .. 點止咁小 ...
再行入d . 就係今日既活動教室 ...
入面仲有好多正野呀 ~~~~

SK II Color Clear Beauyt Blucher  ( 5色 )
採用突破性 2-Step 設計

1. 蘊含 Pitera 既 Creamy Base 先去為肌膚保濕同加強保護 , 令肌膚睇起來細滑 ~ 
2. 彩妝層能提昇面頰亮度同透明感 ~


SK II Color Clear Beauyt Eye Shadow ( 6色 )
左邊的 Pitera-in Creamy Base 就好似眼霜一樣 , 可以保護眼周柔嫰既肌膚 , 令眼紋看起來不明顯 ~
右邊的 光澤彩妝層 能有效遮蓋眼皮深色既色素 , 可以令到眼部及透亮同更sharp ~



SK II Color Clear Beauyt Moisture Lipstick ( 8色 )

好突別的2 Step 設計

1. Pitera-in 護膚底霜 , 好似護膚精華般滋潤雙唇 , 令唇紋變得不明顯
2. 光澤彩妝層蘊含珍珠光澤粒子 , 打造立體鮮明的唇 , 唇妝一整天散發動人色彩 ~



嗯 .... 彩妝系列 .. 咁止咁小 ..
仲有以下產品 ....

Mascara ( 2色 ) , Liquid Eyeliner ( 2色 ) & Eyebrow Liner  ( 2色 ) ~
影完相 ... 跟住發現 .. 原來大會好好咁為我地預備左野飲同蛋糕 ...


真係岩曬 . 因為收工就飛來 .. 真係餓餓地呀 ~~~
食左件cake後 ... 就開始啦 ...


先係 SK II 的靚女姐姐介紹 ....

為何SK-II COLOR能將彩妝與護膚完美糅合? 
秘密在於其突破性2-Step設計:

1) 第一步「Pitera™-in護膚底霜」: 蘊含Pitera™、維他命E等護膚成分的Creamy Base,能修護肌膚並作為妝前底霜。
2) 第二步「光澤彩妝層」: 結合瑰紅珍珠的紅潤與珍貴白金珍珠粒子的透明感,締造透亮光澤妝
容。

其實彩妝同護膚真係好有關連 ... 因為化妝品其實每日係我地面上真係超過8-10個鐘 ... 有時唔止TIM ..
所以如果化妝品有護膚成份 .. 真係一大突破 !!!! 直頭岩曬我地時代女性 ~

跟住 ... 就請出化妝師 同 MODEL 出場 ... 為大家示範一下 反工 LOOK & PARTY LOOK

化妝師教大家 ,  好簡單咁先來一個反工 LOOK ..




 加小小野就變埋 PARTY LOOK ...




真係好勁 ...

因為SK II Color 所有product 都蘊含 Pitera™ , 所以佢既持久度都好強 ... d色又好sharp ... 真係好靚 ..
當睇完 model 化後 . 當然到我地玩啦 ....
玩之前 . 化妝師姐姐問我平時化妝時有咩問題 ...
因為我自己一向都好小化綠色藍色個d眼影的 .. 因為我控制唔到 ..
所以今次難得有人教 . 當然要試下啦 ...




今次試玩藍綠色 ...
先上 . Pitera™ cream ... 一上左 . 已經好明顥feel 到佢有d好似 eye cream 咁 .. 質地好軟好滑 ...
即時令到隻眼無咁乾 ...
化妝姐姐就話 , 唔乾上眼妝係會靚好多的 ...
跟住就上我最怕的綠色啦 ......
上完眼影 ...


畫眼線 ... 畫完眼線 . 隻眼即時大左 .
最後搽埋Mascara  ...
支Mascara 真係超正 .... 佢份量岩岩好 . 搽後d捷毛真係跟跟分明 ... 好似公仔咁 ...
咁我變左個咩樣 ... 賣個關子先 ~~
我玩完後 . 就到其他 bloggers 啦 ...
我就反埋位 . 睇下其他野


真係有好多種  ...
玩完就閃人啦 ...
等我比大家看下我個妝前妝後樣啦 ...
反公樣 & 化左眼妝的樣

.........

嗯 .....只係隻眼化左妝 , 已經有好大分別 .
好明顯個人都精神左好多 .....


最後 ... 反到屋企拆禮物 ...
SK II Color Clear Beauyt Blucher (#41)
SK II Color Clear Beauyt Eye Shadow (#41)
SK II Color Clear Beauyt Moisture Lipstick ( #321 )
即時 share 小禮物 - SK II 神仙水 75ml
遲下去 christmas party 可以一次過用來化個靚妝 ..
之後再為大家介紹佢地每個的正野 ~~~

**************
小總結

今晚真係玩得好開心 ... 
知道左化妝同護膚既同等重要性 , 學左好多化妝既技巧

沒有留言:

張貼留言