2011年12月12日

亂草救生記 [舒妃馬油添加毛髮滋養調理系列]

舒妃馬油添加毛髮滋養調理系列
收到佢地時 , 真係好開心 ...
心想總於可以同D頭髮做下 TREATMENT 啦 ..
平時好少搞把頭髮 .... 而且我D頭髮長長地 . 所以洗次洗頭都一定會吹頭 ...
所以佢地真係好乾 ... SO DRY ~~~~

拎到回家 . 等都等唔切就要用啦 .
先介紹 : 舒妃馬油添加毛髮滋養調理洗髮乳 280ml
佢係由日本北海道皇家冠軍馬(Mane)提煉出既馬油滋養成分,再由日本技術指導,添加乳鐵蛋白等全新升級配方。佢好細緻仲有特強的滲透力,能瞬間滋養頭皮、提供所需的水分和養分,調理毛麟使其不容易受到外在環境的傷害,撫平毛麟防止糾結,深層滋養髮幹強韌度,讓頭髮不易斷裂分岔,使頭髮烏黑柔亮,健康成長。

好簡單的"卜卜"裝

吱出來 ... 係一D綠色的洗頭水 ........

咁吱左你需要既分量之後 ...


頭髮加水 . 跟住按摩 .... 就會起泡

佢好 Fresh ... 感覺仲涼涼地 ...
冬天洗頭仲有d凍凍地 tim 呀 ... 哈哈 .. 好搞笑~~~~
洗完頭 ... 刷頭時已經 feel 到好順 .. 好易梳 ....
之後牌例吹頭啦我 ...

吹吹吹 ...
可能因為今次無護髮素的關係 .. 所以吹完個頭好唔滑 ..
仲乾乾地咁 ...
個髮尾仲好似掃巴咁 ....
係d個時候就到佢地出場 : 《舒妃》馬油添加毛髮調理膠囊 ( 一盒 有 20粒 )
佢地都係日本北海道皇家冠軍馬(Mane)提煉出的馬油滋養成分,並由日本技術指導,再添加乳鐵蛋白等全新升級配方。本品油質細緻並具有特強的滲透力,能瞬間滋養 頭皮、提供所需的水分和養分,調理毛麟使其不容易受到外在環境的傷害,撫平毛麟防止糾結,深層滋養髮幹強韌度,讓頭髮不易斷裂分岔,使頭髮烏黑柔亮,健康成長。

好似葯丸咁 ...

建議使用量:
(1)短    髮:1/3~1/2顆膠囊
(2)中長髮:1/2~1顆膠囊
(3)長    髮:1~2顆膠囊

咁我就用足 1 粒 .....

輕輕一按

一手都係

其實一粒的份量唔多 ...
不過用係髮尾同埋其他地方的都已經足夠 ...
我d頭髮就有以下既即時改變
 ....................................................

嗯 ... 效果真係几好 ...
我諗佢地真係可以救到我d亂草啦 ~~~  


有關資料 : 
ENID 台灣美妝專門店
21174227
香港銅鑼灣波斯富街96-106號寶明大廈3樓A室

沒有留言:

張貼留言