2011年12月28日

冬天護手打孖上 [美肌之誌極潤護手系列]

收到試用時 .. 真係覺得佢地好可愛 !!!!
忍唔住即時同佢地來一張合照

兩盒細細的係咩 ...
佢地分別係 
"美肌之誌極潤護手系列"
Olive hand cream 橄欖倍彈極潤護手霜 & Avocado hand balm 手油果絲滑極潤護手膏

咁點解我會話係打孖上 ...
因為 hand balm 係膏狀 . 我會搽厚d ... 可以當 hand mask 用 . 跟住再配上 hand cream ..
係d個乾燥既冬天 .. 有左佢地就岩曬啦 ...

先係 Avocado hand balm 手油果絲滑極潤護手膏

成份 : 牛油果脂提取物  & 美國山核桃籽油
功效 : 佢可以深層滋潤肌膚同軟化角質層 , 可以令雙手潤滑柔軟

打開質地真係好厚身 ... 好豐富咁 ..
我會配上手套一齊用 ...

先係搽一層厚厚的係隻手到 ~~~

跟住就當然係帶手套啦 ....

等等等 ... 我大約 full 左 30分鐘 ..... 應該 ok啦 ...
大家看下我隻手 .. 都好有即時效果呀 ..
前後圖 .....

即時效果都几強 ...
隻手甲附近d皮仔都好左 ... 几好 ~~~
之後係訓前 ..


再用埋佢 Olive hand cream 橄欖倍彈極潤護手霜

成份 : 橄欖果油 & 小麥胚芽油
功效 : 滋潤同修護軟燥肌膚 , 強韌指甲及預防倒刺 , 令雙手倍添細緻彈滑


質地好軟滑 . 好似creamy chess 咁 ... 好得意 ~~~

上手好易推開 ...

用後 .. 真係超滑 ... very love it !!!

***************
除左留言 . 有咩仲可以 email 比我 : tansilvia@hotmail.com
Love & Thanks ~~~

沒有留言:

張貼留言