2011年12月29日

師奶仔去行工展會 - 收獲篇

我記得我小時候都去過工展會 ..
不過細細個 . 我都好似只係入去食野 .. 哈哈
今年第一次以師奶身份入去 . 看下係咪真係好多平野買 ...
最後 .. 我就咁樣回家
咁查實我買左d咩  . 又係咪真係好抵 . 
所以最後搞到我一袋一車咁回家呢 ?? 



等我慢慢同大家介紹一下 ... 
入場後 . 都無乜特別想買 ... 諗住入來行下睇下就算架啦 .. 
點之行下行下 ... 
見到好似樣樣都抵 
( 其實我唔知係咪真係抵架 . 只係好似平過我平時買咁囉 )
所以最後就帶左佢地先家



以下係戰利品 : 
真係好似好抵咁 ....
滿載而歸咁回家 ....
雖然銀包重傷 ... 但感覺上都抵既 ....
起碼完部部都係有用野 ....
再來多張大合照 ...
yeah .... 洗錢完畢 .....

沒有留言:

張貼留言