2011年11月26日

因為佢 . 令我對提子酒改觀 [De Bortoli Noble One 2007]

因為老公鐘意飲紅酒 ...
所以一路以來 . 屋企都會出現紅酒 ....
而我都飲過好多 ...

不過我通常都係試一兩啖 ...
因為酸澀味同酒精味都好重 , 我個人就對酒精既味覺比較強 ....
所以成日d紅酒一入口 . 花果味未到 , 酒精味先到 ..
所以紅酒總係未吸引到我 ....
咁係紅色的提子未吸引到我之前 .. 老公就搵來一d甜酒比我試 ...
其實之前我係百佳都買過 ... 但好難飲 ...
今次我去watson wine 買 ice wine 時 .. 見到d支比個樣吸引左 ..
而老公都話佢係網上見人介紹都唔錯 . 可以試下 ...
不過價錢真係几貴 ... 但最後都買左 . 就係佢

名稱:De Bortoli Noble One
年份:2007
成份:Semillon
產區:New South Wales
產地:Australia
評分:RP94/WS90/JH95

細細支 .. 要成 $200 / 375ml ..... 真係貴 ....
前排 ... 未病前就去買d cake ... 來試一試d個個樣好似好靚的甜酒 ...

因為要雪住先好飲 .... 唯有係冰格到拎埋個冰桶仔出來用  , 頂住先



哈哈 . 估唔到因為細細枝 , 所以就岩岩放落去 ~~~ so good !!!
跟住就飲得啦 ~~~~




一開時 , 已經有好香既甜味湧出來 , 有橙 , 有桃 仲有honey既味道 .....
淺淺既橙黃色 ... 好靚 ... 好迷人 , 色澤通透 , 真係好想快d飲左去 ~~~
第一啖入口有淡淡既橙肉同蜜糖味 , 成個口都係好 sweety 既感覺 ..... 好正 ...
仲有 after taste ... 雖然唔係 last 得好耐 ... 不過個種有小小回味的感覺 . 已經令人好 sweet ~~~
不過 .... 佢唯一有小小美中不足的 , 就係好似甜左小小 ... 唔知係我雪得唔夠耐丫 , 還是點解 ... 有小小甜得多左d的感覺 ... 所以係飲第二杯既時候就覺得有d漏lu ~~~~
但佢真係一支好好味的酒 .. i love it ~~
大家有機會都試下啦 ~~~

1 則留言:

  1. 詩,甜酒係甜度重啲咖。
    妳試吓馬莎嘅汽酒吖。酒精只有4%,比甜酒仲低,而且有peach,orange and blackberry. $66jar, lets try

    回覆刪除