2012年4月25日

減肥印記 [三] : 小總結 及 再介紹

嗯 ... 其實都無諗過咁快會出總結文 .. 
因為一路都覺得自己成績未如理想 . 
所以一路都唔諗住報告出來 ... 

但因為 "秀身男女" 公司搞左團購 .... 
所以即時變左好多朋友仔都想知多d ... 
咁昨日答應左各位朋友 ... 
我會報告我的小總結同埋一d同團購有關的資料

好 .. 先簡單講下 .. 我 join 左差唔多一個月的結果 .. 


我係一個月 .. 來來回回 .. 總共只係減左 5 磅 .. 
係今個星期仲無啦啦無輕到 . 仲反而重左小小 ... 唉
咁想知點解就睇埋落去 ~~~ 

其實係營養師 Mian 的角度 .. 佢話健康減肥 .. 
一個月多數係 6-8 磅為正常 ... 唔可以太過 over . 
如果唔係會對身體有影響 ... 

但點解我會覺得 5 磅係未如理想呢 ??
其實我都知係自己衰 . 唔聽話 ... 所以變到個結果好一般
比起有恒心的人來講 .. 我真係超懶 ~~ 

先講下我d一個月做左d咩 .. 
1 . 見營養師 . 佢幫我安排餐單 ... 教我飲食習慣如何改變 ... (一星期一次)
2. 做機 .. 修型 (做左3次)

餐單方便 .. 其實有好多野食 ... 
同埋原來節食係對身體帶來100萬個唔好 . 
係會影響自我身體的"新陳代謝" 咁係會影響廋身的 !! 
各位朋友仔千萬唔好諗住節食減到肥呀 ~~~ 

多得營養師教路 .. 而家每日食到飽飽之餘 ... 仲會keep住廋 .... 
呀 .... 係到就解釋埋比大家知 . 點解我今個星期無啦啦會無輕反重 ~~ 
答案係因為  .... 我唔聽話囉 !!!! 自找 ~~~ 
事源我星期六晚時 .. 食左好多好多野 .. 咁我就扮醒 .. 
諗住星期日,一,二 .. 食反小d .. 咁係星期二晚去磅重時 .. 可以輕反 ...
 點知就係因為我私自食小左 ... 而搞到身體出現問題 .. 無得去便便 ... 
我諗大家減肥中人都知 .. 無得去便便係好大件事 .... 
所以結果 .. 無輕反重的情況就出現 .. 
所以營養師食次再三叮囑 ... 一定要跟餐單 ... 
不論你真係個餐食多左 . 還是覺得自己份量足夠都好 .. 
都唔可以因為咁而私自去改餐單的 ... 

經過今次 .. 再一次証明 .. 食得小同減肥真係完全無關 ... 
Mian話 . 其實減肥係最緊要係食得健康 , 跟到餐單.. 
只有咁 .. 不論點 .. 都會自然的廋下去 ~~~ 

跟住 .... 就係做機 ... 係d一個月 . 我做左三次機 .. 
咁係美容師佢地幫我配合我想減的位置作出修形 .... 
咁因為我連落磅都未係好掂 .. 修形又點會咁快有結果呀 ~~~ 

好啦 ... 暫時d一d就係我既小總結 ... 
大家睇完 .... 有咩可以問我 ~

另外 . 就係回答反各位靚女們有關團購的問題 


昨日我去到 就問埋 Mian ... 個團購 package 咁抵 .. 其實係咪真係有用 ? 
我心諗 , d個問題好似有d白痴 . 佢地公司自己出 .唔通話我知佢地係呃人咩 .. 嘩哈哈  ... 

但為左大家 . 白痴都問一問啦 ... 

Mian 既答案係 : 
個團購 package 主要係 for 修形的 ... 其實修形代表d咩 ? 
佢解釋話 ... 以前佢係另一間公司到做時 . 試過只用營養學 . 幫一個靚女減左100磅 . 由220 減到 120 .. 係正常角度 ... 減左咁多實變靚女 ... 但原來 . 因為當時公司科技係只有減磅 . 無做機 .. 所以雖然位靚女係減到磅 . 但因為無修形機 .. 所以佢d皮係好鬆 ... 搞到減左肥都無得著靚衫 .... 好慘 !!!

現在 . Mian 經過咁多年的研究 .. 發現 . 減磅同做機係必須要差唔多同時期做 .. 所以係減磅時 一定要配合埋做機 ... 以確保d皮膚同時收緊 . 變得靚靚 

咁佢話 . 買 package 去做機 ... 當然係可以減到 . 
因為溶脂同燒脂機都有一定的功效 .. 
磅數係正常情況下係會有下降的 . 但一定唔多 . 佢話預2-3磅左右 .... 
咁佢話如果係主力 for firming 的話 . 效果就會明顯好多 ~~~ 

不過當然你買左一個咁超值的 package 後 . 當然可以考慮加錢見埋營養師啦 ... (我無問要加几錢呀) 因為 Mian 話兩者配合 ...  先減磅後做機 ... 咁樣先可以係話減得最完美的 .. 

嗯 ... 以下係一d我既小小自我意見 .... 

如果你地問我我覺得應該買得過既 . 因為我去左咁多次 . 佢地 service 都唔錯啦 ~ ..
而且對我一個懶人來講 . 跟餐單同做機真係最簡單 
你地now join的話 . 應該平過我好多 .
所以你地 join 的話 .. 就記得要加油努力減 .
為今個夏天的小背心同短裙努力 !!! yeah !!! 


************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言