2012年4月23日

減肥印記 [介紹篇 ]

點解係而家先出個介紹篇呢 ?? 
係因為之前怕自己 even 搵人幫手都會減得唔好 . 
咁費時搞壞人地啦 ... 
所以當時一路都無講過自己 join 左d咩 . 或者做左d咩

但可能日子有功 .. 
有不小朋友都開始會問我以下問題 : 

1. 你其實係邊間到減肥 ? 
2. 用左几多錢 ? 
3. 覺得係咪真係有效 ?? 

咁見大家都咁有興趣 . 所以我決定打多篇 . 
等大家唔洗個個都再問我
而又可以一次過解答曬大家既問題 ... 

1. 咁我今次 join 左的減肥公司係 : 秀身男女 - 尖沙咀店
2.  用左几多錢 .. 因為當時我係睇以左以下d個廣告 . 但而家個價錢好似已經唔同左 .. 


咁以我個身型大家應該估到我 join 個咩 plan 啦 .. 係咪 .. 哈哈

3. 有無效 ... 我諗有見過我的都知到結果 .. 
而無見過我的 .... 嗯 .... 因為聽日我會再上去 . 岩岩好夠一個月 
咁聽日上完去後 .. 我再比一個月的結果大家睇下呀 ^_^

咁其實今次除左想話比大家知我係 join 左邊間公司之後 ... 
仲想話比大家知 ... 因為今日我係團購網到見到 .. 佢地出左個超抵團購呀 !!! 

真係抵過我個時 join 好多 ... 所以就借此話埋比大家知

真係夏天將至 .. 修身減肥已經係各位首要要做的事啦 ... 
所以 ... 大家一齊加油 ... 一齊加入d個健康減肥既行列啦 ~~~ 

最後 ... 有朋友仔如果唔買團購又想 join 佢地認真健康減肥的話 ... 
可以話聲我知 .. 等我幫你問下有無 discount ... 
因為我而家上去上得多 .. 同 Mian 都傾得几句呀 ... 
你地真係有興趣的話 .. 我可以問下佢有無得抵d呀 ... 哈哈 .. 

大家一齊努力啦 !!! 

*****************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言