2012年4月17日

有機植物燕窩 [ 雲耳玉露 ]


咩係植物燕窩 ?? 之唔係佢 ......


點呀 ... 大家估唔估到係咩來既呢 ??
答案就係黑木耳啦 ..... 仲要係有機既白背黑木耳呀 ~~
點解我會話黑木耳好 .... 看下以下資料 . 你都會覺得好呀 ~~


平時雲耳蒸雞就食得多 .... 但又會好肥 ..
所以今次要試的 . 就係放便快捷 , 帶出街都飲得的
有機雲耳玉露 ( 冰糖味 / 低糖味 )
原價  $28 / 150ml


雲耳玉露入面既有機白背黑木耳全部係產至台灣彥廷農場 , d個農場係有 CAS 認証


佢地以最新鮮現採法 .. 40分鐘內將雲耳送至藥廠製做 ..... 更無添加防腐劑 , 令白背黑木耳 100% 原汁原味 , 保持滑順口感 , 仲以高溫殺菌急速冷卻 , 真空密封 , 採用成本較高既玻璃樽裝發售 ~

機雲耳玉露 ( 冰糖味,原味 )

 

冰欂蓋有安全位 ... 可以CHECK下有無變壞 ...
仲有埋過期日 ... 方便 ..

有雲耳玉露 ( 低糖味 )


d個反而無安全位 ... 不過我諗都無問題既 ... 因為多數d人買左都即飲架啦 ..
唔會真係擺好耐 ...


咁大家係飲之前記得要搖下佢 .....  等佢D木耳唔會沉曬低 ....


開樽後 .. 最好就一次過飲曬去啦 ... 如果唔係放係雪櫃都OK . 但要4個鐘內好飲埋 . 如果唔係 .. 可能會變呀 ...
話曬都係無防腐劑丫麻 ...


飲落去都杰杰地架 ... 飲到尾都仲會 keep 住有好多木耳 ... 好正呀 !!!
感覺好豐富 ~~~

咁減肥中的我 ... 兩支我都係用來當早餐 ..
因為佢地建議空肚飲 .. 咁會最有效吸收丫麻 ~~~

星期一的早餐 ~~~~


低糖 :

我覺得 d 個唔止低糖 .. 係我角度 . 直頭係無頭 .. 因為小小甜味我都飲唔到 ..睇反標籤 . 糖份係 : 2.6g ... 真係 feel 唔到
同埋其實佢都几大支 .. 早餐飲左 .. 到 lunch time 時都仲未見係好餓 ... 所以用佢來做代餐真係一流呀 !!!!  
早上空肚飲用 ... 唔知係咪真係吸收得好 ... 中午飯後 . 已經 feel 到有d排毒既感覺
不過感覺係正常既 ...

星期二的早餐  ~~~~


冰糖 , 原味 :

d個冰糖味 .. 終於 feel 到有小小甜味啦 .... 今次再睇標籤 . 糖份有 : 7.25g ... 我終於feel到啦 . 哈哈
我覺得有小小甜甜地好似好味d ...
同樣啦 ... 早餐飲 .. 都係可以飽到下午 .... 正呀 !!!

因為飲左佢地 . lunch 都食小左 .. 咁佢建議每日 1 樽 . 連續食 24 日 ... 為一個療程 .
咁我因為飲得 2 支 ... 所以比唔到一d實質既結論 ..
但以d兩日既情況 .. 我覺得佢應該可以做到排毒減肥 ..
因為飲左兩日 . 便便情況都几好 .. 
但如果要同燕窩相比 . 去講下佢既美肌作用我暫時未評論到 . 我諗真係要連續飲用先會有結果 ...

如果大家對d個產品有興趣的話 . 可以去看下 "綠健坊"  .. 佢地係香港代理分售商 :

**********************************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言