2012年5月9日

去旅行想唔增磅 .... 試下佢 [Kilo Killer殲脂泡泡飲]

之前用過 Kilo Off 3D收緊gel ... 覺得效果不錯 ..
所以連帶佢其他產品都會有信心的感覺
咁今次佢地又出左新產品 : Kilo Killer殲脂泡泡飲
HKD 320/14日

有三隻不同的味道 ...


3重汽爆瘦身力量,早上排毒、中午控食、晚間殲脂!
法國Kilo Off引入全新瘦身力量,以早、午、晚三種不同配方,配合人體生理時鐘於三個時段不同需要,幫你「咋咋聲瘦」!
講到明係可以令你 "咋咋聲" 咁廋 ~~ 超得意咁


早餐 : 完全排毒,去除水腫 (橙汁味)

由車厘子梗、白蠟樹精華及繡線菊精華等天然去水成份組成,早餐前一杯,幫你「咋」一聲排出晚上累積身體的毒素,全身輕盈無水腫。更含10種健康維他命、野玫瑰果,讓你精神迎接新一天。


午餐 : 調控食量,邊吃邊瘦 (蘋果味)
由果香清新的蘋果及檸檬果膠調配而成,「咋」一聲中和午餐吸收,當中纖維不但可潤滑腸道,更有飽肚及阻隔油脂吸收的用作,幫你邊食邊瘦!
晚餐 : 徹底殲脂,分解致肥因子(提子味)
由葡萄籽、木瓜及菠蘿精華等多種消脂成份組成,「咋」一聲啟動晚間消脂機制,讓身體於靜止時仍不停燃燒多餘脂肪,徹底殲脂!
每一支都有 14粒 ... 係可以 for 你飲足 14日 ..
早,午,晚 ... 三餐前30分鐘 . 以 200cc 水 , 再加入一粒 , 待佢完全溶化後 . 就可以飲用 ..

我個人體驗 :
係前排我帶埋佢地三支一齊去台灣 ... 我同老公一齊飲用 .. 14粒 = 2人分量7日 ..
咁係台灣大吃大飲的日子入面 ... 回來後上磅 ... 只係好輕微咁肥左1磅左右 ..
d個結果令我同老公都相當滿意 .... 所以我覺得 .. 佢可以話係去旅行的好朋友 ..
而我覺得 .. 如果佢係去旅行都可以令人唔增肥的話 . 我估佢係無大吃大飲的情況下 . 正常應該係可以幫人減到磅的 . 不過我就無試過 . 所以唔太清楚 ...
有興趣的朋友 .. 可以上佢地網址看下呀 .
summer 到啦 . 佢地都有好多減肥組合 . 可能總有一款岩你 ~~~

*************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言