2012年5月24日

免費體驗S形曲線新態度 [ Clarins ]


最近係好多不同的網站都見到好多 blogger 介紹
Clarins最新推出既廋身精華 ... 雖然我無缘得到最新的試用 ..
但Clarins公司都好好 . 為左滿足我地各大消費者 .
所以推出左一個試用計畫比大家 ..
只要到以下網止參加分享 , 就可以得到 sample . 仲更有機會嬴得豐富既身體塑形產品

咁我當然即刻登記 . 跟住好快就收到 mail 通知可以去拎 sample ...
以下就係份試用


有2包sample product  .. 一包磨沙同一cream ..


有簡單介紹資料 , 仲有購物優惠 ...


最後一個用盒仔包得好靚的禮物 .....


大家估到係咩來的嗎 ??
就係減肥中的魔鬼 @_@
朱朱力啦 ~~~


可能 Clarins 係想話比大家知 . 只要努力搽上 body cream
不論你食多一粒朱朱力都好 . 都係可以簡單咁廋身 .. 哈哈
d個當然係我估的啦 .. 哈哈哈
不過最後我都無食到粒朱朱力 .. 比左朋友食 .. 等佢增肥 .. 哈哈

想試用的朋友 .. 快d去join個試用啦 ~~~

******************
~ 多謝收看 ~
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言