2023年11月14日

[聖誕推介] Glycel Essence-in-Oil 活效精華油

 又到聖誕!又到聖誕!

🎅🏻
最鐘意就係聖誕節🎄
估唔到今年會預先收收到一份紅卜卜既聖誕禮物🎁
Glycel Essence-in-Oil
活效精華油


1滴有助喚活肌膚,引發8大活膚奇蹟!
當中的奇蹟修護成分源自8大活膚油(薰衣草油、摩洛哥堅果油、山茶花油、玫瑰果油、安第羅巴果油、亞麻薺籽油、向日葵花精華及角鯊烯)與8大細胞修護元素,可以為肌膚帶來全面修護!
多元化的護膚配搭方法,幫助突破護膚界限,倍大護膚力量,激活無限活膚可能!
大大提升膚質,令肌膚綻放光彩!
我皮膚原本已經混合性再偏油
加上唔係好習慣用油既我
收到個刻都有好好擔心
啲個產品真係岩我用🤔🤔
不過唔理啦,佢功效多多,我都決定一試
頭幾日我只敢晚上訓前用
始終感覺油笠笠咁,但估唔到訓醒時感覺好好,雖然T字油仲有小小油,但其他位置皮膚吸收曬啲油,膚質好似飲飽水咁滑一滑咁! 真係好正!
T位我估要再加強啲保濕先會再好啲
而家日頭我都會用埋佢加入防曬霜到,皮膚會更光滑,真係好好用👍🏻
一試愛上🥰
而家Gylcel 已經推出左超抵價聖誕套裝!
一個價錢就可以體驗曬佢大部份皇牌產品😍
鐘意既就快啲去睇下啦!
🌟進入瑞士繽紛星光奇蹟世界🌟
【立即揭秘🎀展開華麗神幻佳節之旅】:https://www.glycel.com/fm/gcr/G23x888.php
🎁$888瑞士聖誕凝幻星鑽禮盒(26折|總值$3,374)
當𝐆𝐋𝐘𝐂𝐄𝐋瑞士遇上年度絢爛節日,1套14件產品匯萃肌膚肌膚細胞再生專項,💝滿足您的水嫩、年輕、滋養、靈眸美肌慾望,為您點綴個人閃耀奪目巧色!💋願每位 #Glacier 的charming Christmas有如漾光星砂般耀眼迷人,激增美肌魅惑注視力✨
▫瑞士美肌紅水💖肌底注養
▫凝時空深海礦物精華🌞12hrs日間激活
▫凝時空冰川幹細胞精華🌚12hrs晚間修復
▫燕窩修護乳霜🌺滋養煥膚
▫燕窩極緻乳霜🌺修復抗老
▫鎖水活膚修護乳💧鎖水補濕
▫水盈潤肌日霜💦水潤防曬
▫活膚潔面乳🌊徹底潔淨
▫魚子極緻修護面膜🐟水嫩柔滑
▫新昇級燕窩緊緻面膜🌺緊緻細嫩
▫高效膠原水凝眼膜👀滋潤透白
▫燕窩完效眼霜🌺明眸去皺
▫ $200電子現金券🎁禮贈緻愛
*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) :tansilvia@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言