2023年9月22日

迷失的時候

 有時候,當自己去到一個唔知點好既時候



真係想去搵個人問下
但其實都唔知問咩人好

早排就企左係一個位置到,好似唔知點咁
咁岩在網上了解左樣新野,都幾特別!
量子能量風水,易經是描述宇宙法則,具有包羅萬象的特性,量子能量風水是以易經理像數為基礎,把現代量子科技整合到傳統玄學風水命理占卜上,有了科學圖表去表達人體七輪能量及空間風水氣場,可以解釋到玄學神秘的一面,也會考慮到磁場輻射對人與空間的影響及處理,隨著量子意識料技的發展,突破了四維空間的框架限制,也解釋到吸引力法則原理及應用,對易經顯意識及潛意識作出深入研究。
其實我一向對占卜學數都好有興趣,覺得好神奇咁,只要用小小野就能夠幫我解答到小小煩惱

了解左後,發現原來簡單既問卜係可以網上問,所以我更加有興趣

之後就占算左我心中既疑惑
得到既答案真係可以令我解除左啲疑慮


個人都開心左,好似有反個方向咁
可以繼續向前行,向前努力

有時人真係唔知點解會迷失

各位朋友有興趣都可以搵 黎sir 幫下手
量子風水能量分析及調頻咨詢:
以傳統易經64卦、命盤八字及風水佈局配合量子科技為基礎,協助大家排解疑難,驅走負能量,提升風水好氣場,創造和詣豐盛人生。
服務包括:
八字命理風水占卜
易經潛意識解讀
正念思維健議
量子科技調頻淨化及能量提升
風水方位設計擺設
*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) : tansilvia@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言