2012年3月22日

夏天就到 ... 減肥同美肌同樣重要 [ CUPAL Beauty Switzerland Collagen ]

而家d天氣真係奇奇怪怪 .. 
時冷時熱咁 ... 
所以 ... 夏天真係話來就來 ... 

有見及此 ... 真係要快d開始我既減肥大計啦 ... 
但想減肥 . 又想美肌 .... 咁可以點呢 ?? 

原來好簡單 ... 我就靠佢地啦 !!!


之前教過大家 . 每日早餐可以食麥皮 + 原味白白粉減肥之餘仲可以健康身體 ..
但 .. 大熱天時 ... 要我每朝飲一杯熱熱的 .. 我真係接受唔到囉 !!!
同埋橙橙粉因為有粉味 .. 如果加係麥皮到又好似怪怪地 ...
咁 ... 可以點呢 ????

最後比我諗到佢 ...
" 輕盈酪 "  話可以 14日 有助清減腸道 ... 好似好吸引咁
因為佢係生果味 ... 咁橙橙粉都係生果feel ... 應該都夾得埋既 ~~~
所以 .. 決定一試 !!!!


同埋 . 每一日匙 ..  跟住搖滾去 ...
咁就飲得 !!!

 

方便快捷 . 仲連杯都唔洗洗 ... 超正 !!!
岩曬我d一d懶人 .. 哈哈 ~~~~

每日一杯 .. 減肥美肌同時進行 .. 真係好正 ...
其實點解會轉飲橙橙味呢 ???
雖然佢無原味咁 .. 係獨立包裝的方便 ...
但橙橙味比原味係多一倍 Q10 架 !!!!
而且原本有既成份佢又無變喎 .... 所以 .. 橙橙味好似更吸引 ~~~

唔知大家 like 左 CUPAL Beauty 個 facebook fans page 咩呢 ?
而家去 like ... 仲可以 download $30 現金優惠呀 !!! deadline 去到 3 月底呀 .. 姊妹們要快手啦 ...

同埋而家 Cupal Beauty Facebook 仲有有獎遊戲 呀 !!!


(3月16日 中午12時開始 至到 2012年3月29日)  

每日下午1:00 至1:30之間,最快tag夠30個朋友,
可以獲得CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華-橙味 及 原味各一份 (總值 $436 )


你參加左未呀 ~~ 快d去玩啦 ~~~ 



**********************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言