2012年3月6日

維他命C 唔少得 [ELCURE Vitamin-C Serum]

我諗大家都知
每人每日都要吸收多d維他命 C 去補充能量
但原來除左食落肚之外 ... 連用係面到的產品都越來越多 ..
今次為大家介紹的係佢
ELCURE Vitamin-C Serum
(HKD399/50ml)


收到時 . 望一望 ...
我諗我真係不得不唔相信佢係 MADE IN KOREA
因為成個盒 .. 不論前前後後 ... 都係韓文來架 !!!!!


對我來講 .. 真係好似外星話咁 ....
我 100% 唔明囉 ... 唔好話想睇下佢有咩成份 ..
even 連最簡單想知點用都唔識睇啦 .. 哈哈
不過好彩 .... 原來佢有比份中文的簡介我 .... 好彩好彩


咁中文我就識睇啦 ...

主要成份 :
水 , 三仙膠增稠劑 , 檸檬酸鈉 , 精氨酸 , 維他命 C 磷酸鎂 , 橙油 , 黃芩萃取物 .........  

功效 :
防止皮膚老化 / 美白效果 / 改善膚色

使用方法 :
在夜間洗面後使用 , 用後可以使用其他化妝品

用法真係好簡單 ...
跟住再望反個盒 .... 呀 .. 真係有樣野要讚下的 ..
就係佢係不論係盒定係個樽都係貼左個到時日子的 ...
你都知我地架啦 . 開左個盒就實掉左去 ... 咁佢貼埋係個樽到 .. 真係唔錯


好 . 試用時間 ...
一打開 ... 勁香橙味 .. 好似切緊橙咁 !!
跟住用上手


上手時 .. 有小小"傑"傑" 地 ...
好容易推開 ...
推開後 .. 要加小小按摩 .. 我覺得咁會吸收得好d ..
好快就吸收曬 .. 仲好滑 ..

咁我當然有用上面啦 .. 係用左大約1x 日 ..
我覺得塊面係飽滿左 ... 滑左 ..
但最明顯就係額頭上面個几條乾紋 ...
佢唔知係咪真係食多左橙 ... 變反滑左呢


個額頭一向都有小小唔係好覺眼的紋 ..
但我自己就覺得好外眼 ..
但今次用完佢之後 ... 額頭d紋明顯地平滑反曬 ..
好正 ..
好開心 ...

各位有興趣的朋友 ... 可以去佢地 website 到睇下
佢地而家仲有好多種不同既 sample 可以比大家試用一下 ... 有興趣可以去登記呀 :

************************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言