2012年3月14日

香港乳癌基金會 - 慈善場 "桃姐"

收到周生生既通知時
真係好開心有份出席d個活動
當日去到 ... 係門口搵到佢地既同事 
終於拎到飛啦 


跟住老公問 .. 係咪畫左位架啦 ?? 
嗯 .. 其實我都唔知 .. 
但望望下張飛 ... 
原來有架 ... 


oh no !!!! 
B 區 . 即係第二行 !!! 
好前呀 ~_~

跟住入左場 .. 見到有d明星仔係到行來行去 .. 
有d就做緊訪問



廖碧兒真人都好高下喎 .. 

跟住就係時候入場 .... 
全程都係台高個頭睇 .. 
不過為左華仔 ... 我會努力架 !!!! 

睇完戲 ... 戲後感 ..... 
一部好簡單的感情故事 ... 
人生的人老病死 ... 
真係好 touching ... 
touching 到好多野唔係文字可以表達 .. 哈哈

最後 .. 拎左一袋禮物仔回家 .. 
原來有好多野的


本書有故事大簡介


仲有一張周生生送出的卡仔 .. 
話可以拎住張卡就可以去入會 ... 



<因為我已經係會員 . 有興趣入會的朋友我可以寄張卡比你>
(但我只得一張 . 想要的朋友 .. 係下星期一(19號)前話我知 , 多過一位的會以抽籤形式送出)

而最後就係 cle de peau 的一套試用裝


今次有機會出席真係好開心 !! 
thanks 周生生 ^_^ 

沒有留言:

張貼留言