2013年10月3日

減腰小總結

話咁快就一個月啦
大家記唔記得我一個月前為大家介紹過一件產品
"懶人 , 忙人 ... 減腰好物"
唔記得唔緊要 ..... 來回顧一下


其實就係佢


Slendertone 減腰好幫手
用左佢大約一個月啦 ... 我都唔係話日日用
不過其實佢真係好方便架
因為有時加班好夜 .. 出街食完飯
反到屋企沖完個涼 ... 比自己放鬆下時

用佢 . 只係需要 30 分鐘 .. 
一邊FULL MASK 一邊睇電視


每星期我大約KEEP住 2-3-4 次啦
效果 .. 都OK啦

咁先看下我個超級肥腩


唉 ... 真係大得嚇死人 ... 
真係唔講 . D人以為我有左都唔出奇呀 !!!! 
>_<

不過用左佢後 ... 都有小小成績啦


由原本的 36.5 寸 減到去 35.8 寸左右
都減左大約 2 CM 

都唔錯架啦 ... 同埋FEEL到D肉係實左小小咁耐 ^^

打後我會繼續試下比心機架啦 ... 

不過我真係几懶 ... 要認真D用先得呀 !!

想了解佢地更多資訊 , 可以去佢地 facebook 看下


** 產品及有關資料由Slendertone Hong Kong提供 **
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言