2013年9月27日

老公至愛的型仔流動電池器

之前父親節送左個流動電池比老豆
跟住老公成日心思思話想要

好啦好啦 .. 今次等我為大家介紹完後
就比佢用啦 .. 哈哈 


ProMini 6000 ( 酷藍色 )
物料:聚合物鋰電池 Li-Polymer Battery
容量:6000mAh
輸入:5V / 1A
輸出:5V / 2.1A Max. (2 x 1A)
體積:122 x 67 x 12mm
重量:150g


藍色真係几型仔既 ... 
加上佢係鋁合金外殼 , 更令佢睇落更IN更型仔 ^^
真係岩曬老公呀 .. 哈哈


最鐘意係佢雙輸出口設計 ... 
岩曬我D個成日都好大頭蝦的老婆
成日出街唔記得帶我最愛的紫色電池BB時 .. 
就有佢救我一命 ... 哈哈

唔知大家仲記唔記得我最愛的電池BB係咩樣呢 ??? 
看下回顧丫 ^^


以前老公成日拎左我個電波BB去用 .. 搞到我成日無得用
而家佢有啦 .. 就到我成日唔記得帶佢出街 .. 哈哈 

不過雙輸出口真係好方便架 .. 情侶一齊用時 ... 都唔洗爭呀 !!!
**但要記得自備線呀 ... 因為另一半多數自己帶自己個條 .. 哈哈**


差完電 ... 老公就將部機收為己用LU ~~~~

其實而家智得手機越出越多款 .. APPS 又越來越多
每日打機 , 覆EMAIL ... 真係轉個頭就無曬電啦 ... 

所以 ... 大家都快D入手睇下 ..... 不同既流動電池啦

咁其實佢用有第二D色架 ... 總有一色岩你心水 ^^


想了解 Magic-Pro 更多 , 可以去以下網址看下


** 鳴謝產品及有關資料由Magic-Pro提供 **
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言