2013年8月20日

Mask House 分子面膜 + 幹細胞面膜 (內附 : 競猜遊戲送禮連結)

Mask House 既產品之前都用過唔小 . 蝸牛 , 蜂毒都已經用過
今次再試下一D新野 "分子/ 幹細胞面膜"
D一D咁得意的 . 我都係第一次接觸


上層三款係分子 Mask 的代表

分子是組成物質的一種基本單位 , 嶄新地用作生物美容之上
分子美容產品利用生物分子重組排列技術 , 配合皮膚自我更新功能 , 有效令肌底細胞間產生相互作用並進行結合

下層三款就係幹細胞 Mask 的代表

幹細胞是最原始的細胞 , 具有組織再生的潛在功能
幹細胞美容療法已日漸被廣泛使用在高端美容科技上 , 能透過新一代生物萃取技術 , 激活肌膚自我更新和分裂潛能
補充細胞的流失 , 從而保持皮膚組織結構完整和功能正常

分子mask 的三款 
體驗價:$12.9/pcs (30g)


~ 酢液竹炭 ~ 
提煉自竹酢液的分子精華 , 600% 控油抗痘 , 而竹酢液內含的輔酶能代謝老化角質 , 讓精華滋養成分更易被吸收 , 肌膚長效清爽潔淨

~深海魚子 ~ 
深海魚子含有豐富的磷脂及磷蛋白質 , 為肌膚提供再生因子及營養 , 7 天修復滋潤

~ 智利蝸牛 ~ 
蝸牛黏液有助膠原蛋白再生 , 為細胞提供活力及 10 倍補濕鎖水 , 持續使用更可使其回復彈性緊緻

幹細胞mask 的三款
體驗價:$15.9/pcs (30g)


~ 胎盤素 ~ 
極白美白緊緻 , 胎盤素幹細胞能有效預防色斑積聚 , 其精華更能增強肌膚彈性及免疫力 , 使皮膚變得白滑無瑕

~ 蛇毒 ~ 
極強抗皺修復 , 蛇毒幹細胞具促進皮膚新陳代謝及抗皺功效 , 內含透明質酸更能滋潤細胞,增強肌膚柔韌及回彈性 , 以達到抗衰老的效果

~ 蜂毒 ~ 
極煥滋潤去紋 , 蜂毒幹細胞可刺激肌底細胞製造膠原、彈性纖維和透明質酸三種青春肌膚要素 , 具抗皺及去紋效果

試用期間 ... 我差唔多KEEP 住日日用 , 每日一款


第一次用D個黑黑黑黑的"竹炭" MASK
佢有個好獨特的味道 ... 
對我來講 .. 真係極難聞 .... 
忍左10分鐘 ..... 真係頂唔順 .. .哈哈 

其他的 . 都好正常


MASK 的質料同COVER度都好好
全面都可以COVER到
係鼻位有時差小小

用左足足6日 ... 
用"竹炭" , 因為佢話可以有效"去角質" , 我諗先去角質後 , 吸收應該會好D ... 
打後的5日 ... 每日一塊 ... 
好勤力..
6日後 .. 成績好好


夏天我皮膚成日都好乾 . 或者好油 , 又易紅
經過6日密集式的修護後 .. 
再一次証明 . D個世界 . 要靚又皮膚好 ... 真係唔可以懶 !!!! 

我以後都係要勤力D先得啦

想了解Mask House 其他更多產品 . 可以去佢地facebook看下呀


而家去佢地 facebook 玩最新的競猜遊戲

 "Mask House X 2013 TVB周刊香港小姐競猜遊戲"

參加遊戲,人人有獎
估中今屆港姐冠軍及分享遊戲
更有機會獲得Mask House 365日全年護膚禮品大獎

大家快d去參加啦 !!!!! 

**鳴謝產品由"Beautylife.hk X Mask House試用活動"提供**

*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言