2013年8月13日

去角質再保濕 , 潔淨美肌

成日用美白產品都唔覺得到真正美白 ? 
可能因為角質層太厚 . 所以皮膚唔能夠吸收

先去角質 . 再作美白 .. 真係可以令到美肌提升?

今次收到 "美肌之誌" 既產品
等我了解一下先


新登場白麝香系列
締造海倫般完美天使肌

首先 .... 當然係要去一去角質

白麝香溫和亮白去角質凝膠
$88/100ml


掃除暗沉老廢角質 , 回歸極淨平滑肌膚
萃取多種天然精華 , 透過輕拭按摩自然代謝肌膚老廢角質 , 性質溫和 , 可天天使用 !!
含豐富天然的植物精華及維他命C、胺基酸及多種抗氧化成份
柔潤肌膚、保濕嫩白等功效


洗臉後 , 將手部及臉部水份擦拭全乾
取適量塗抹於臉部
輕輕按摩搓揉至屑狀物體 ... d一d我覺得就係角質層啦掛 .. 哈哈 

跟住再過清水 ... 感覺有即時白左小小

跟住就要即時用反保濕美白 .. 

白麝香雙效清透美容液
$88/150ml


雙效2合1水潤清爽無負擔 , 肌膚晶亮透白
鎖住水分同時平衡油脂 , 重現晶亮無暇的肌膚光澤
深層滋養並活化膚質 , 使肌膚水嫩柔滑細緻如絲綢般
有效增加肌膚光澤及保濕作用 , 強化補充肌膚流失的養分
用後仲好香 . 因為佢有淡淡既白麝香香氛

好特別

咁為左唔好浪費d個吸收既黃金機會
我會用埋佢地個mask

淨白補水面膜(升級版)
$89.9/10片


2倍玻尿酸 2倍黑桑萃取 1.6倍蘆薈萃取
升級版増多1倍玻尿酸 , 係皮膚表層形成一層保濕薄膜
強力保水 , 更有效提升肌膚彈力、深層滋潤肌膚﹔膠原蛋白具卓越保濕功效


主要成份
黑桑萃取、蘆薈萃取、玻尿酸、銀杏萃取、水解珍珠、Q10輔酶
咁都係獨立包裝 ... 精華好足 
而且唔會水滴滴咁 , 好好


上面後 . 有小小美中不足
可能我面太大 .. 額頭位有小小 cover 唔曬
兩邊鼻都係差小小
但勁貼面 .... 好好


我用左 20分鐘 ... 仲有好多精華 
用手按按按 .... 吸收得好好

我個人覺得 , 做左去角質層d個動作後 . 
皮膚吸收力提高左
而且仲白滑左

就算唔可以日日用 . 都要keep住一星期2-3次
來個全面清潔 . 令皮膚吸收得更好呀 ! 

想知佢地更多 . 可以看下佢地 facebook 


**************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言