2013年6月7日

脫毛大行動 - Part 3 [ 20Beauty ]

真係差D唔記得左 , 好彩收 20 Beauty 同事既電話提一提我 ... 

原來話咁快已經第三次 ... 
今日又去左一個月去一次的地方 


~~ 回顧 ~~

今次上到去 .. 見到有唔小男仕 ... 
原來而家男仕都開始注意佢地既毛毛啦 .... 
其實男仕太多毛毛 .. 都有外表上既影響架 .... 所以各男仕都注意下呀 


講反自己 . 一心以為已經脫左好多 .. 得反個小小好易搞
點之 ... 美容師姐姐話 .. 
因為第三次 . 仲有D深色毛毛 ... 所以佢建議今次唔好剃 , 直接將光打入毛毛 .. 
令毛毛吸收到D光 .. 令預期效果更加好 

入到房 .. 我又見到佢地啦~~~ 

Quanta System Q1 755nm波長激光儀器
同埋仲有配備多一部DKS冷風機

唔知係咪今次美容師知我實會乾 . 所以話今次我會做機後用下D個GEL 
哈哈 


開始開始 .... 
今次真係痛左好多呀 ...... 

但為左有效果 ... 我會努力忍忍忍 .. 

搞點後 , 美容師姐姐幫我搽 GEL
搽完舒服D . 無咁痛

今次做完之後 .... D黑色毛毛好似痴住左係腳到咁
但美容師話無問題的 .. 過一排就會甩... 
甩左就靚曬.. 嘻嘻


今次影近鏡 ... 好似仲有好多毛毛 ... 仲有D紅點咁
但我見到光管腳開始出現啦
仲有反光感覺 .. 
好正呀 .. 覺得咁痛都係值得
希望做多兩次 .. 就可以有對靚靚既光管腳見人啦 ~~~ 哈哈

不過我都要努力減肥 ... 先真係叫見得人 .. 嘻嘻 !!!!

咁最後有好野 .. 當然要與眾同樂 
而家大家只要到以下網址登記 .. 就可以得到一次免費體驗架啦 


大家快D 去 JOIN 啦~~~~

想知佢地更多 . 可到佢地 FACEBOOK


******************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言