2013年6月25日

我的日與夜 [ Estee Lauder 邀請你成為全球首批用家(內有換領資訊) ]

香港人有几多可以日日訓足最少8個鐘 ??? 

每天晨早起身反工 . 跟住忙碌到收工

之後 ... 玩的玩 . 回家的回家 ... 

而我 ? 每日都會係到諗 .... 今晚食乜送 ... 哈哈


收工 . 去買送 . 回家再煮飯 . 已經係等閒之事 

最忙係 . 飯後的一大堆家務 ... 

抹地 , 熨衫 , 洗衫 .... 忙碌完 . 已經接近十一點

之後沖涼 , 洗頭 ..... 再開始我晚上的工作


每一日 . 都有好多野想同大家分享

到完成一天的忙碌後 ..... 訓上床已經時間不早 .... 

但因為經常夜訓 ... 所以皮膚真係會差 , 仲會經常時不時就紅紅地 ... 
可能低層太弱啦


但好彩 ..... 終於有野可以打救到我D一D夜訓 , 但又要靚的靚太啦
因為D排用左將於7月1日正式誕生既 Estée Lauder第6代DNA修護皇者


質地水潤吸收 ... 用後清爽 .. 正

需然晚晚只係訓得 6 個鐘
但皮膚就明顯地好左好多


朝早起身 ... 勁爽 .. 
我諗無人估到我訓得咁小 . 但皮膚都咁好囉 ... 嘩哈哈

想知佢更多資訊 ? 記得留意 7月1日 的公佈呀 ..... 

或者去 Estee Lauder Hong Kong FACEBOOK , 佢而家仲有 SAMPLE 換呀 !!

立即換領7ml免費試用裝,成為全球首批用家!以後唔夠瞓,個樣都睇唔出啦!

************************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言