2012年2月6日

極速 V 面無難度 [MASK HOUSE極速瘦臉鑽石級v型纖面膜]


一向包包面的我 .. 想同個 V 字面做朋友真係好難..
過年要靚靚見人 ... 今次要靠佢幫一幫我 ...
體驗裝 ... 入面有 : 說明書 , 廋面帶一條 , mask 一片 , 紙尺一條 
其實一片係咪真係會試到野 ???
我都好想知 ... 所以就試一下佢 ~~~
好 ... 先來度一度
大面怪 ..... 成26cm ~~~
跟住試用開始
先拎出塊mask ... 包住個包包面同下巴位 ~~~
跟住就到用條"廋面帶"
個位對正下巴 .. 再向上拉 ... 貼實 !!!
哈哈 ... 老公問我做乜 ... 好似個頭傷左個d病人咁 !!!!
跟住就可以坐係到睇電視  ..... 等
等  ~~~~~
再等 ~~~~~
等左 30分鐘 !!!!!
可以拆帶啦 ~~~~
再度一度先
嘩 .... 即時效果 ... 係細左 2cm 架 !!!!!
由 26cm > 24cm ... 好勁喎 !!!!

不過其實正面效果都有 . 不過真係唔會超級明顯囉 ~~~
看圖 ~
個包包面都叫細左小小既 ...
但都係好包 ..
我諗真係要回購一下 .. 再努力d先啦 ~~~~

***********************

沒有留言:

張貼留言