2012年2月16日

愛上了 hand cream [AINHOA]

嗯.. 其實我都已經唔記得左d支 hand cream 的由來 ..
只係前排係公司發現 . 用曬舊個支 ..
所以係個百寶箱到搵左支新的出來用 ...
就係佢
AINIHOA .... 嗯 ... D個牌子我都唔識 ...
上網下先知 . 原來D個牌子係西班牙已經係好多年歷史 , 而且仲係一個世界知名既品牌 ..
不過我真係唔識 ... 再上網搵 .. 又搵唔到咩資料係關於D支 hand cream 喎..
但我都會用既. 反正係到唔用都係浪費架啦.. 係咪 ^_^
看下佢簡單既包裝外表
真係講到明 , made in Spain !!!
几好咁 ... 用下先
白色的 lotion 狀 . 質地好細滑 .. 好軟咁
好易推開 ... 有淡淡既清香味道 ..
佢即時效果都好明顯 ..
因為我每朝反到公司都必定會洗手的 ..
洗後隻手好乾呀 . 跟住用佢 . 佢即時補到水 ..
而且仲可以 last 到好耐 .. 真係几好用的 .
所以而家佢就成為左我係公司的 hand cream 主角啦
不過話事話 ... 唔知而家仲有無出 d 隻 hand cream呢 ??
我上網真係搵左好耐都搵唔到有關資料呀 !
如果真係有興趣的朋友 .. 真係要搵一搵啦 ~~~

****************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言