2010年11月7日

想白 ... White Doctor 幫到你 ~~

白醫生 ... 係邊個 ???
佢就係來自韓國 ... LG 公司特派的 "白醫生" ... 佢今次帶左 "carezone" 來香港 ... 同大家見面 ...
哈哈 .. .好低b的開場白 ....
都係講反d行野 ...
今次要多謝 " BeautyLife x Carezone White Doctor " 抽中我 .. 
令我有機會睇顯到 ... " 白 "的感覺

今次我抽中的係
CAREZONE White Doctor亮白透肌爽膚凝露(150ml)+亮白透肌乳液(25ml)
先同佢地影張相先 .. 背景係我最愛的 andy 呀 .. 靚唔靚仔先 

講真 . 今次聽到係美白產品真係好心動 ..
因為之前去影相後 ..
我的確係黑左勁多 ..
有几黑 .. 你地睇下
d個係未用 product 之前的
見唔見到 ... 越黑 .. 仲要兩隻色 .. 唉
真係黑到無人有 ...
邊有d咁黑既新娘子架 ~~~~ 

所以都係等我快d開來用先 
支野都好重手 ....
好 ... 打開啦
 e ... 開左後仲有個小蓋仔 .. good ... 好衛生咁 ...
打開埋去先 
之後就可以用啦 ...
我真係好乖咁日日用架 ...
當用左10日後
見唔見呀 ... 白左小小啦 ... 兩隻色開始接近反d啦 ... 
繼續用用用 ....
用到昨日為止
就變左咁
 真係好有效果 ..
見唔見呀 ...
兩隻色差唔多機乎睇唔到呀 ..
真係超級開心呀 ..
我now仲日日用 ..
到時做唔做到白白新娘都係靠佢啦 !!!

沒有留言:

張貼留言