2010年11月16日

要眼仔碌碌 ... 可以用佢 ~~~ [Garnier]

今次要為大家介紹的 . 係我近期好鐘意用的
我叫佢地為 "護眼孖寶" , 就係
~ Garnier ~
~ 水潤凝萃保濕亮眼霜 + 水潤凝萃密集保濕眼部按摩筆 ~
------------------ 等我為大家介紹下佢地 ------------------
水潤凝萃保濕亮眼霜
HKD$89 / 15ml
~ 官網介紹 ~
含新鮮果漾精華及維他命E,能舒緩眼部疲勞肌膚,增強肌膚彈性,收緊眼部四周浮腫眼袋,並提供長時間保濕滋潤功效,恢復明亮神采。
佢個嘴頭好仔細
好易控制用既份量
輕輕一按 , 就係一粒豆的份量
一粒豆的份量 , 絕對足夠 for 兩隻眼 ~~
簡單既推開 .. 加小小輕力既按捱 .
就好快吸收曬 ...
佢保濕功效好得 .... 用完明顯無左好多乾紋 ...
不過因為佢唔係 for 去黑眼圈 ..
所以就算無左乾紋都好大個黑眼圈 .. 唉 !!!
------------------ 再介紹 ------------------
水潤凝萃密集保濕眼部按摩筆
HKD$99 / 15ml
~ 官網介紹 ~
獨特按摩走珠設計,完美結合按摩技術及咖啡因功效,達到專業級眼部護理,更可在塗用時為眼部肌膚帶來舒適按摩效果,促進循環,即時舒緩並得到清涼感覺。
走珠筆頭設計 ...

勁方便 , 好易用 ..
只要放係眼肚位 , 碌一碌

eye gel 就會好平均咁搽到落隻眼到 .
跟住我會再輕輕咁自己按壓一下

除左吸收度高外 . 收緊度都好高.
我每朝都會用佢 .
因為佢真係可以收緊到我個大眼袋 ..
very good product !!
------------------------------------
今次用的兩件眼 product 主力都係 for 保濕的 ..
成效都好好 . 而且明顯度都好高.
值得回購 !!
不過我既黑眼圈都好勁 . 下次有機會再買埋佢美白去黑眼圈既產品 ~
用左後再為大家介紹呀 !!!  

沒有留言:

張貼留言