2010年10月17日

Vichy- Aera Teint Pure Fluid (值得推薦 ~~ )

今次好開心抽中 BE x Vichy 既Vichy  Aera Teint Pure Fluid ( 持久護膚粉底 ) 試用  thanks so much ~~~
先看下官網介紹 :
產品首次採用100%礦物色素,是最穩定的色素分子,經測試證明能維持底妝顏色不變達12小時;配合純維他命C、E及溫泉礦物,經臨床皮膚科醫生測試證實,有助肌膚抵禦94%自由基的氧化破壞並預防暗啞,雙效改善膚色。
試用介紹 :
我一收到試用時 .. 見到佢話可以12小時不變色 . 仲有埋防曬 (剛剛sis話 , 原來無防曬架 .. 個ba呃我既 ~~~) 
 ... 真係好似好正咁 ...
回到家即刻打開來看下 ~

用鍚紙封口 ... very good , 我最like d一d 感覺上都乾淨d呀~~~
好跟住試下色先 ~~

感覺好易推 ... 好滑 ...

本身我自己都係白白地的人 ... 而我試d隻色都 .. 開頭以為好白 ..
點知佢白得來好自然 , 同我skin d 色好match ...
 又好貼喎 ...

當日化完妝出街都晚上回家都未見有甩色既情況 ... 真係very good呀..
以佢賣 $185 蚊 d 個價 .. 真係好得丫 ..
我推薦比大家用呀 !!

沒有留言:

張貼留言