2010年10月2日

前所未有的白滑 ... bb的肌膚 ... 愛上了

好開心抽中左BE X SKii 既D個 garthering ...
當日約左一大班 sister 一齊去 ....
去到一入門口已經見到 ...  好多禮物呀


跟住入到去 .. 就登記 ... 同埋影張靚相 .. 之後就搵位坐 ..
坐好後 . 就去看下有咩好食 ...
maybe 因為遲 . 所以得返好小野食 ...


唔緊要啦 .. 之後飲返杯野先


跟住等多一陣就開始啦 ...


講者講左好多 SKii 既野比我地知 ..
等我地都了解左好多野
係咁多資料中 ... 我覺得最想同大家分享的就係d張圖啦


我地每日都要做d几個 step
1. 洗面
2. 神仙水
3. 全面修護
4. 營養釋放
..... 大家只要每日做到d几個step .. 就可以好似 SKii 代言心 .. 李心潔咁靚女啦


哈哈哈哈 ...
閃人前. 每人都可以得到一set 3件的試用品
等大家返到屋企可以試下變到又白又滑 ..


好啦 ... 拎左返屋企當然要用下啦 ...
我都想做個白滑寶寶丫麻 ...
先開支神仙水先


個日聽講者介紹 ... 要用既分量係 .... 咁


就係咁多 . 同一個樽蓋咁大個圓型就岩架啦 ..


跟住就full 係面到 ... 我通常都會 full 一陣 ..
因為我真係人乾 .. 所以full下去 . 吸收得好d ...
之後 full 左陣後. .. 就再輕輕咁按摩 同 輕拍下 ...
等佢吸收得勁加好 ....
跟住 .. 白滑肌膚就從此跟住你啦


真係勁愛 skii ... 佢令我感受到前所未有的白滑感覺 ...
不過 mask 我仲未用 .. 我想留返結婚前先用 ...
因為得一片 ... 我想做最靚的新娘子 .. 
所以想留返去 .. 
希望主辦單位唔好介紹我出唔到 mask 的介紹 ...
最後再一次多謝 BE X SKii .... i love you ~~~ 

沒有留言:

張貼留言