年 ... 又過年 ....
時間過得真係快呀 ..
仲有不足一個星期就過年啦 ~~~
所以前几日去左做個靚靚 gel 甲 ...
紅色好似太成熟 .. 唔岩我啦 ..
咁我想大紫大紅下 ... 就來個大紫吧 !!!!
每天為小朋友準備反學既小食,真係好頭痛! 日日帶生果🍎,連我自己都覺得悶,小朋友又點會提起興趣? 所以我不斷咁搵,到底有冇又健康、又吸引嘅小食呢🤔 最近發現咗「Baby Secret 寶寶的秘密 ~ 有機米餅」🎉,完全解決我嘅煩惱! 佢有五款天然口味,全部用有機...
沒有留言:
張貼留言