2024年3月9日

中環搵食記 ~ "紅館"可HIGH TEA @ RaRe Restaurant 紅館

 難得今個星期六阿仔唔洗反興趣班

終於可以同老公去high tea

真係好開心
🤗
而師奶仔既我,當然搵左間又可以滿足我打卡,價錢又抵,食物又有水準既靚靚餐廳
😆
餐廳肉環境好靚,真係岩曬我
😍
🔆
精美既high tea 2層set
(6款咸點小吃 + 4款精選甜點)
一黎先食咸點
😋
⭐️
巴馬火腿配艾曼塔芝士
Parma Ham 咸咸地但又唔會over ,配埋唔太濃厚既芝士,味道好match!
⭐️
日本三文魚籽撻
味道層次分明,先有海葡萄既清新,之後有濃郁既三文魚籽,最後仲有薯仔蛋沙律既口感包底,真係好豐富!
⭐️
澳洲M8和牛他他
一向唔好生牛肉既,但朋友話只要夠新鮮,你就會食到不一樣的味道,最後一試,佢和牛肉汁豐富,嫩滑得來又太膩既感覺,都幾特別!
⭐️
油漬車厘茄配巴馬臣芝士
啲個好好味,車厘茄處理過,配埋面頭啲巴馬臣芝士,一啖入口,酸甜多汁,真係令人有回味既感覺!
⭐️
日式照燒雞三文治
個燒雞淡味左小小,麵包就好軟熟,但佢係無配任何醬汁,所以我就配埋枱上既醋食就岩岩好!
⭐️
香辣豬肉串
小小辣味既燒烤豬肉串,有豬汁,都不錯!
跟住到甜點
😋
🍯
朱古力蛋糕
成件brownie咁樣,朱古力味好濃郁,好味!
🍯
鮮果芝士撻
芝士餅底唔算好濃,同上層啲芒果果肉好夾!
🍯
拿破崙
拿破崙層層分明,餅皮好酥脆,中間係士多啤梨片同吉士cream ,好好味!
🍯
馬卡龍
甜度岩岩好,唔算好甜,口感鬆化!
連飲品2杯,可選多款茶品或者咖啡
而我選擇左
🔆
熱茉莉花茶及熱黑咖啡
因為淨係啲個tea set 有小小唔夠喉
所以額外order 多樣
🔆
芝士火腿牛角包
牛角包一向我至愛,啲到個包焗到超級酥脆,再配上火腿、芝士、菜,夾埋一齊食真係清新得來又有小小味邊,真係好正!
紅館 (中環)
中環干諾道中50號地下B號舖
☎️
23330186

沒有留言:

張貼留言