2013年11月8日

紅酒月開始啦^^

早前就完左美酒佳餚巡禮 , 唔知大家有無去呢 ??
我就因為我老公係紅酒迷的關系 .. 所以都去看下 ^^
咁美酒佳餚巡禮完左之後 ... 仲有咩係同紅酒有關 ?

就係由 HKTDC 主辦既 "香港國際美酒展" 啦 ^^


D個係一年一度既美酒盛事呀 , 我每年都去架 ^^

今年美酒展同西班牙為夥伴國家 

西班牙擁有源遠流長的釀酒歷史
將在會上設置特色展館 , 集中介紹西班牙的釀酒公司
還安排不少以西班牙為主題的美酒活動

先去 hall 3 參觀一下


先睇下介紹先 ... 大部份都係香港參展商


入到會場 .. 要試酒丫麻 .. 當然要有酒杯啦 .... 
每年見到 . 都覺得個場裝修得好靚
個個參展商都落盡心思

今次個優先欣賞 ... 大會為我地安排左去 5 間參展商參觀

第一站


佢地除左介紹紅酒 . 
仲介紹左 set 係 for 學習 wisky 的 kits .. 
好得意架 .. 之前紅酒的玩過 . 估唔到原來邊 wisky 都有 ... 

跟住試下酒先 ... 色澤唔深 . 味道簡單 , 都几岩我d一d初學者呀 ^^

第二站


大家見唔見中間個支 ... my love 呀 !!!! 
我同老公都好鐘意d支的味 .. 但點解d支個 label 無年份既呢 ??
唔理lu ... 跟住又試下酒啦 

d支個色澤較深 .. 感覺好dry ... 
要等多一陣先有其他味道出來 ... 
整體來講ok . 但唔岩我囉 .. 哈哈

第三站


D一站我會叫佢做
"有得睇 , 無得試 " 
其實D間的牌子我都識 .. 但就一路無試過
但今次來到 . 以為有得試下 . 但原來 ... 都係無架 .. 哈哈

負責人介紹一下 
ROSA + 粉紅色包裝下的香檳
全人手裝作
細的一枝造價係 $8000
咁真係好難掛 . 無得試既 .. 哈哈 

第四站


特別介紹 . 巨峰提子酒
味道清新可口 .... I Like it ~!!!!

甜甜地 .. 又唔太酸 ... 配甜品 . 真係超正呀 !

第五站 , 最後一站


d支我無試到 ... 但同行的朋友都話唔錯
^^

參觀完 5 個參展商後 , 已經好期待遲下正式入場

跟住大會仲介紹左個今年新增的
" 頂級佳釀試酒會"


只要入場費 $500 就可以試到不同國家特別挑選出來既佳釀
d個真係值得一試丫 ^^

各位朋友 . 聽日就係"美酒節" 既最後一天
亦係開放比公眾入場既日子呀 !! 
只要$200入場費就可以入場品味不同既美酒

我聽日都去架 .... 有機會看下見唔見到面 ^^

想了解此活動更多 . 可以去佢地 website 看下


** 鳴謝 HKTDC 邀請出席活動及提供有關資料 **
***************************************** 
Love & Thanks 
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com 
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言