2013年1月21日

給自己 10分鐘的 RELAX [花王蒸氣溫熱眼膜]

如果晚上收工反到屋企 ... 
有 10分鐘的話 .. 你會做咩呢 ???

扛機 ?
睇書 ?
訓 ? 

以前可能我都係會做D一D .. 
但當而家工作越來越忙 . 對電腦時間亦越來越長 
同埋工作緊張繁重 , 搞到雙眼疲倦無神

所以我就會用 D 10分鐘 去比隻眼休息 .... 
但唔係只係訓咁簡單 ... 

而係用佢 : 最新日本製造花王蒸氣溫熱眼膜送上溫暖呵護
持續10分鐘緩緩釋放約40℃溫熱蒸氣 , 雙眼頓時滋潤舒緩心情

花王蒸氣溫熱眼膜
"產品試用由Fashion & Beauty 邀請"


我試用D個係 "無香料" 既 .. 
用法簡單 


一打開 .... 唔知大家會唔會覺得似 ........................ 
哈哈 ... 


一開即熱 , 掛耳繫帶設計 , 眼位就係會發熱的位置
用完即棄,方便衞生


貼在眼部的向面 (白色面)


但大家記住 , 切口大的一側向下
我第一次用時 .. 調轉左 .. 哈哈

咁今次無乜話用後的相 ... 因為佢唔係EYE MASK 
佢係 RELAX MASK .. 
所以用後 ... 只可以話比大家知 . 
對眼舒服左好多 ... 
仲好似做完 SPA 咁 ... 
SO RELAX !!!


哈哈 ..... 我諗睇想真係睇唔到有乜分別
大家快D去試下啦 .. 

佢仲有其他三隻味 .... 我諗 .. 聞住D味會仲 RELAX 呀 !!! 


最後都要再一次多謝 Fashion & Beauty 既邀請 , 可以試用D個新產品
Thanks ~ 

*************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言