2012年12月25日

幫身體美白 ... 係就係豪D .... 但真係掂 ! [Mask House Celebrity 純羊胎幹細胞極緻漾白精華]

每日都為塊面美白 ... 几多錢都會花
但身體呢 ? 

其實好多時我地都MISS左手手腳腳既保濕同美白

雖然今次我想講的唔係 BODY CARE PRODUCT
但 .. 我就決定左用佢係手到

Mask House Celebrity 純羊胎幹細胞極緻漾白精華
HKD 398 / 3支


一支有效提升肌膚的水份因子的含量
加速淡化撫平皺紋和細紋, 隔絕氧化細胞增長
一個月全面改善毛孔粗大、臉部鬆弛、色斑、 膚色暗啞等肌膚衰老表徵
倍速逆轉肌齡
回復年輕的緊緻嬌嫩、 白晢剔透、水盈幼滑,抹去歲月的痕跡
綻放極緻漾白的動人美態


親水性細胞結合技術

嶄新的親水性細胞結合技術,有效修護受損細胞並刺激其分裂增殖,
同時喚醒肌底細胞的「吸水力」,使源源不絕的水分灌注肌層,
築起一層鎖水屏障,預防肌膚水分被抽乾, 令肌膚煥發年輕飽滿光澤。

透白粒子精華

蘊藏豐富維生素晶鑽因子,能導入肌膚底層,
秒速化解深層黑色素及沉澱色斑,擁有極緻抗氧修復力量,
改善暗沉鬆弛、乾涸粗糙等衰老問題。


一次一滴 .. 好方便
另外 .. 佢一支岩岩好一個星期 ... 

咁點解我話係豪用呢 ?
因為之前我用過好多身體美白 都唔WORK

之前去完旅行黑左勁多
所以我決定一試

最後結果真係好勁


起碼個錶帶位已經無咁明顯... 好好多

所以話 .. 有時都要對身體好D ... 
豪一豪去 ~~~

Facebook Page : https://www.facebook.com/maskhouse?fref=ts

***************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言