2012年9月27日

生日大快樂 ... 仲有驚喜電話 !!!!

今年既生日月 ... 開心的事真係特別多

先有好姊妹係大熱天時陪我去 BBQ

再來係小妹生日西曆正日當日同為老爸舊曆生日
所以一同食飯慶祝

跟住老公又搞驚喜 ... 買來一個小小蛋糕


其實兩口子真係食唔到大的 .. d 個mini 的 .. 就岩
但都食左兩日 .. 哈哈

但最大的驚喜就係 ... 係生日的前一天 ... 收到一個令我覺得好開心的電話 !!!!
.
.
.
.
.
.
D個驚喜電話就係 U Travel 打比我的 
打比我做咩 ??

原來係話我之前參加左佢地個 開 blog 有禮活動中 
成為左寫文章寫得好的其中10位 . 
比佢地選中左 ... 得左奬 !!!! 

得奬作品: 

哈哈 .... 真係超開心呀 
生日前席收到個咁既電話 .. 
d份真係好大既禮物呀 !!!! 

但之前因為只收到電話 ... 又未有電郵領奬 , 
所以一路都未話比大家知 .. 

直至前日 ... 終於去左領奬啦 


奬品係
酒店房一晚 
船票 1 套 (來回) 

真係好開心呀 .... 因為寫blog咁耐 ... 
都無特別話比人覺得寫得好 .. 
d個真係一個好好的鼓勵呀 !!! 

不過 ... 我都要特別鳴謝一下我老公 .... 因為篇blog佢都有份一齊努力的 .. 哈哈
所以個奬品 . 我會同佢 share ... 哈哈

但個奬品 . 有小小唔好 . 就係只可以 一至四 去 ... 
所以 ... 我要同老公夾下几時可以請兩日假去lu ~~~~~~~ 

d個就係我想同大家分享我好開心的事啦 .... 
希望大家唔好 "車" 我啦 ... 哈哈

********************************************************

咁而家 U Travel 開新 blog , 再 share 你地既旅遊難忘體就有機會得到禮物呀 ~~~~~


或者去佢地 facebook 看下 : https://www.facebook.com/UTravel.com.hk

******************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言