2012年6月23日

燕窩除左食 . 仲可以用來搽 !!! [ Watsons 燕窩淨白緊緻面部精華露 ]


我諗由細到大 . 大家都會好似我一樣 .
以為燕窩只係可以用來食 ...
嗯 ... 我成日覺得燕窩無乜味 ...
但又好多人話佢真係好有養顏既功效
不過 . 我又可來咁多錢成日買來食來養顏丫 ~~~
所以當聽到有燕窩成份既產品 .. 當然要試一試啦 ~~


屈臣氏燕窩淨白緊緻系列含有萃取自燕窩中的活性成分如燕窩酸、水溶性蛋白、氨基酸、多種維他命和礦物質、以及表皮生長因子(EGF),能促進肌膚自我調節,刺激肌膚細胞生長;融合具有深層保濕功效的雪蓮精華及提升肌膚彈力的六勝肽;有助改善暗啞倦肌,緊緻脆弱鬆弛肌膚,令肌膚持久透亮嫩白,細緻水盈,綻放自然純淨光華!
屈臣氏燕窩淨白緊緻面部精華露,除擁有珍貴的養顏成分外,還添加荷荷巴油、橄欖葉提取物及維他命C等滋養美白成分;其精華有效深入肌膚,賦予肌膚輕柔修護的護理效果,淡化幼紋,提升彈性,緩解暗啞狀態,令毛孔變得細緻,淨白緊實肌膚自然呈現。

睇左介紹 . 全部都好似好正 ..
不過唔好在係 .... 佢個 exp 只係印左係個盒到 ~~~~


如果可以印埋係個樽到就好啦 ~~~ 咁會方便d丫麻
不過唔緊要啦 .. 我諗佢有成3年時間 . 我點都用得曬架啦 ~~~
哈哈 ...
佢既質地係 lotion 咁 ...


質地好軟咁 .. 好易推開 ..
加小小力去按摩一下 ... 唔洗 10秒 就吸收曬 ~~~


個質地好細滑 , 令到完本乾乾的皮膚得到滋潤
而且用後d膚色仲均勻左 .. 又白左
真係几好 ..
不過最好係 .. d皮膚好似彈力好左 . 唔知係咪有飲飽水咁 ...
望落去飽滿左同埋緊緻左呀 !!!
真係超開心

如果大家想搵d個產品 .. 可以去全香港各大既 Watson 都有得買


或者去以下網站 . 都會得到佢既最新資訊呀 ~

*****************************
~ 多謝觀賞 ~
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言