2011年8月2日

去黑頭新法 , 超 work ..... 內有嚇人鼻 ( b-liv off with those heads )

黑頭真係好煩 ...
成日見到個鼻有黑頭 ... 就好忍唔到手咁去 "吱" 佢 ...
次次都搞到個鼻紅紅腫腫咁 ..
又傷皮膚 ...
所以最後我決定用佢 ...
我記得舊年都有好多 blogger 介紹過 ....
基本介紹 :
B˙liv by Cellniq 毛孔淨肌凝膠,能清理黑頭、
改善旺盛油脂分泌問題及去除毛孔污垢,讓肌膚回復潔淨柔滑。
凝膠的潔膚及護膚成份,包括茶樹油、尤加利油、
金縷梅萃取及蘆薈精華,特別針對暗瘡肌膚的常見問題。
適合毛孔粗大及混合性肌膚。

我今次我都要用下先得 ...
無頭趕走黑頭粉刺 .. 勁吸引
我最鐘意的泵泵裝 ...
每次泵一滴 . 份量岩岩好 .. 又方便 ... 又衛生d ~~
吱出來係
透明既 ... 涼涼地 ...
應該有小小薄荷掛 ....
搽完後 .... 仲吸收得好快

好啦 ... 跟住比大家看下一個驚人既試用結果先 ~~~
因為我老公d黑頭好勁 .
所以我叫佢陪我日日用 ... 估唔到佢係咁有效果的 ....
以下就係老公個黑頭鼻 ... 大家小心嚇親呀 !!!

真係好鬼多 .. 多到嚇死人 ... 又成日懶得清 .... 唉 ~~~~
咁我叫佢每日早晚洗完面都要用 ...

用左大約一星期已經有效果 ..... 好多黑頭都清左

跟住以下就係用左大約兩星期既結果 .... 好正 ~~~
連毛孔都收細左 ~~
嗯 ... d 件產品真係唔錯 ...
要繼續 keep 住用先得 ....

大家要清黑頭的 . 快d試下買來用啦 ...
報告完畢 .. yeah !!!!

沒有留言:

張貼留言