2011年2月18日

原來後生都真係要keep架啦 !!! [Garnier緊緻修護多重抗皺潤膚日霜]

原來亞州女性從25 歲起 , skin 就開始差架啦 ... 仲會慢慢出皺紋 , 肌膚又會變得暗沉咁 ....
真係有好多問題會困擾住我地呀 !!!!
想keep住青春 ... 令到d skin 唔好咁快出皺紋或者變得暗沉 ... 咁就要搵一d自己岩用 .. 而又有一定功效既產品啦 ~~~~
今次令我覺得 work 的係
" Garnier緊緻修護多重抗皺潤膚日霜 "(HK$109/50ml)

大約介紹 :
多重功效配方,能一次過改善幼紋、色斑及緊緻提升面部輪廓;
天然膠原重塑因子玻色因(Pro-XylaneTTM)提鍊自山毛櫸樹精華,
能促進膠原蛋白合成,填補皺紋,增加肌膚天然支撐力。
白因子維生素CG(Vitamin CG) 能緩慢肌膚黑色素之製造改善色斑問題

好似好正咁 .... 哈哈

咁正 . 當然要快d開來用啦 ~~~~

又係我最愛的 "支支" 裝 ...
真係好放便 ...
"支支"裝係可以直接支出d cream . 又唔會話成日打開而令到空氣接觸到d cream .. 我真係勁愛呀 ~~
支左大約半下的份量 ~~

好似條蟲咁 ... 哈哈 ~~~~

佢個質望落去都杰杰地咁 .... 我仲勁擔心佢會好笠同好難推開 ....
不過原來都唔係 .. 都唔太杰 .. 又唔會笠仲好易推開喎 .. good ~!
轉眼間 ... 已經推開曬 .... 搽完 ~~

用左大約七日左右 ... d skin 真係有d改善 ...
之前有小小紋既位置 ... 唔知係咪用左cream加上按摩 .
所以而家條紋都唔係好覺眼 ...
真係好正 ...
我諗我會keep住用佢 !! yeah ~~

沒有留言:

張貼留言