2011年7月13日

擊退眼紋有妙法 [Dream Skin Element 100]

最近成日睇電視都見到佢地
好多一支支 ... 個外表好靚又好fresh ....
跟住再睇清楚d 先知原來佢係一個韓國牌子
Dream Skin
Dream Skin是專為韓國以外的亞洲地區而創立
針對亞洲地區特殊氣候而研發升級配方 , 產品不含防腐劑
採用天然草本成份研製 , 高效解決不同皮膚問題 , 仲不易引起過敏反應

大家都知道護膚品成份中 , 以水的含量最高 , 所以市面上有好多標榜天然水 ,溫泉水 , 冰川水等無菌及富含礦物質的護膚品出現
但係 Dream Skin 的皮膚專家則研究出,以萃取自植物的精華取代水份,不添加任何防腐劑,減少對皮膚的損害,護膚的功效亦更勝一籌 !!!

咁我成塊面當然都好需要保水 .. 不過我諗大家最注意的 . 都會係雙眼 ..
所以今次用的係

Element 100 Lifting and Brightening Eye Serum 雙效緊緻眼部精華原液
$138/30ml

膠盒包裝 . 無咩特別 ...
介紹方面 .. 除左未必人人都明的韓文外 .. 當然唔小得有英文同中文 ...
咁我地一定識睇啦 ~~

主要成份: 綠茶及黑豆
功效: 擊退眼紋減淡黑眼圈舒緩浮腫。抵禦外部環境刺激舒緩及滋潤疲倦的眼部肌膚促進新陳代謝,令眼部肌膚回復柔滑緊緻有彈性。
使用方法: 每天早晚潔面及爽膚後,取適量輕塗於眼部周圍,並按摩至完全吸收

拆開後 ...

又係我最鐘意的包裝 ... 因為佢d個係好易控制份量 .. 正 !!

咁其實 eye gel 點用 . 我諗大家都識
最緊要係輕輕按摩 , 等隻眼吸收得好 d ..
好 ... 試用開始 ...
先打開 .. 跟住拎支好似試管的野


 一按就係一次的份量

... 兩手印開 . 跟住按上眼 .....
我試左一星期 .. 已經好有效果啦 !!!
               一星期前                                     一星期後

試用後結果 :
  • 眼紋明顯淡左
  • 黑眼圈都淺色左
  • 隻眼都好似精神左

only d 三個point 都已經足夠我愛死 d 件product 呀 !!!!
眼真係好重要 ... 要 sharp 要大 要靚 先可以吸引到人 ... 而家三樣都一齊出現啦 ... 正呀 !!

d件咁好的產品而家只係在萬寧獨家發售 .. 真係有買快手 ...

沒有留言:

張貼留言