2011年3月24日

原來潔面粉都可以好好用 [O’slee 保濕美白潔面粉]

以前成日聽人話 .. 唔好用潔面粉 .. 
原因係因為起泡既洗面用品 .. 多數用後都會好乾 .
所以大家都唔建議用 ...
但今次收到 O'slee 通知 ... 叫我試用下d個佢地全新推出既
" 保濕美白潔面粉 "
初時我仲諗緊 .. 試唔試好 .. 因為好怕會好乾 ..
但經過我上網既 research 後 .. 發現 .. 好似好正喎 ..
所以都係一試 ~~~
因為要辦公時間去拎 .. 所以為左佢 .. 我請左半日假
上到去 ... 影張相 .. 跟住個姐姐再講解下 ..
簽埋個名就可以閃人啦 ~~~~
反到屋企 ... 即上 O'slee 個網站 . 看下件產品有几勁先 ...
只係第一個介紹 .. 已經好勁咁
可以去黑頭 ...
我諗黑頭不論係男人 or 女人 心目中都覺得佢地係天敵 ..
好似打不死咁 ..
跟住仲有 . 就係話佢質地好 soft ...
所以可以唔怕乾 ...
最後 .. 仲有小小其他資料 ..

睇完曬後 .... 就要睇下支野點用啦
使用方法:
將適量洗顏粉倒於掌心,加少量清水揉起泡沫,然後於全面打圈按摩,再以清水沖洗乾淨
即係好似平時洗面咁簡單 ...
等我都試下先
一隻手 ~~~~
1 支 55g . 價錢係 HK$89.9
都唔叫貴 .. 可以接受 ...
打開個口 .....
大家要小心 .. .因為個口都几大的 ...
一個唔覺意會倒左好多出來 ~~
跟住就係倒落手啦 ~~
加水
因為我無起泡球 ...
所以只係用手做d個起泡的動作 ~~
所以唔多泡 ...
跟住洗洗洗 ....
嗯 ... 可能手真係唔覺有咩特別 ...
但上面 .. 你係會 feel 唔到好緊的感覺 .. d個好正的 ..
同埋你用多几次後 .. 都會見到d毛孔係好似細左 ...
同埋黑頭 ... 嗯 .... 唔知係咪心理作用啦 ... 我覺得支野話對黑頭有效我就次次洗都勁洗個鼻 . 所以都 ok work 咁 .. 哈哈
總結 . 成支野我好好 .. 又抵用 ...
我諗一支可以用好耐的 ...
大家有興趣的可以買來試下呀

沒有留言:

張貼留言