2011年1月26日

奶昔做早餐 ?? [Slimmm]

大家有無諗過奶昔可以代替早餐呢 ?
等我係到話比大家知 ... 係可以架 ..
就係佢地啦 ~~~~~
Slimmm什錦口味代餐奶昔
共有12小包,口味包括:瑞士朱古力味(2包)、香蕉味(2包)、仲夏野莓味(2包)、香草味(2包)、摩卡咖啡味(2包)、青檸檬味(2包)

今日天氣凍冰冰 ... 當然係試朱古力先啦

打左後 ... 同一包普通的朱古力奶差唔多喎 .. 真係會飽肚 ?

等我用埋佢地送個奶昔杯先 ...
因為佢地話用佢地獨特既奶昔杯 .... 來調製Slimmm奶昔,調製之奶昔泡沫凝厚均勻,口感幼滑。

加左粉

加埋水 .... 搖搖搖 ..... 咁就沖左一杯好香好濃既朱古力奶昔 !!!!

飲落 ... 又真係好幼滑喎 ... 同平時既朱古力奶好唔同
佢味道好濃 ... 熱飲真係好正 ...
我用佢做早餐 .. 不但止可以暖身 ... 仲勁有飽肚感 ..
平時我朝早要食一份三文治同一杯凍檸茶先飽架 ....
但飲奶昔 .. 只係飲左大半杯 .. 已經好飽
初時仲擔心係因為飲左好多水先以先飽 ...
我仲一路都好驚捱唔到一點就會好快餓 ..
點之 .. 到左一點都唔覺好餓的感覺 ... 真係好呀 ...
下一篇就會介紹我既午餐啦 ... 大家等我呀 !!!

沒有留言:

張貼留言