2010年9月2日

Neutrogena Wave Cleanser 第三代潔面產品

第三代啦 ... 話咁快就第三代 ..
原來我自己都經歷左咁多代 .. 真係唔講唔覺 !!!
但有無人知 , 第一代 同 第二代 係咩呢 ?? 哈哈
原來就係佢地
第一代 : 潔面粉 , 肥皂等等 , 係一d固體既野
第二代 : cleansing foam,cleansing milk,cleansing water 等等 , 係一d液體既野
我諗大家而家都仲係好常用架啦 ... 都唔需要我多介紹
咁而家就為大家介紹下
 第三代 " Neutrogena Wave Cleanser  " 
** 特別鳴謝 Elle 搵我試用 **

個盒到仲有教點用 , 看圖識用 .. 好方便丫

好 ... 係時候打開去看下入面有d乜啦

潔面棉 2 包 , 主機 1 部 , 電芯 1 粒
太細心啦 ... 竟然有埋電芯 ...
岩曬我d懶人呀 , 拎起手就用 , 完全無諗過要買電芯先用
真係值得一讚
不過佢個機的外型 . 實在太靚啦 ... 我搵左好耐 , 終於比我搵到佢個入電位啦

好 ... 跟住就打開包棉 , 貼上部機到 .. then 加水 ... 搞點 .. so easy ~~~ 

好 ... 係用之前先送上兩張嚇人的照片

又乾 , 又油 , 又多粒粒 , 真係嚇死人  
 好啦 .. 開始試用 

震震震震震震震震震 ... 嘩 ... 好得意呀 
佢震震下 .. 好好feel .. 仲好有按摸既感覺 .. 好舒服
e ... 但點解無泡既
你地看下有無泡

都係唔覺有泡 .. 唔緊要啦 .. 玩完 .. 等我看下塊棉咩樣先

嘩 ... 咁 dirty 既 , 真係驚死人呀 
過完水啦 .. 看下

几好喎 .. 白左 , 無左d油 , 好 fresh 咁呀 
仲有一樣 , 好神奇的 ..... 佢洗完竟然唔覺乾 ..
仲几保濕喎 .. 正呀
**********************************************************************
最後總結
用後感覺:部機震震震 ... 好得意 , 只要將佢放係塊面到震震下就可以清除曬面上dirty野 , 深層清潔效果都唔錯 ! 
優點:潔面完 , 真係可以係塊面到睇到塊面個d原本見唔到既 dirty 野 , 用完後感覺到好似比平時做 dobule cleansing 時更加正 , 好好feel ~~缺點:佢個潔面棉面積太大啦 , 某d微細部位好難清潔 , 同埋d清潔棉應該獨立包裝 , 而家一包七塊 .. 打開左後都唔知點放先可以保存到 ~
**********************************************************************

沒有留言:

張貼留言