2013年10月22日

睡住都要修護補濕 ZZZzzzz

日日都日忙夜忙 ..
想每日都 full 個 mask 的話 , 有時真係難過登天呀

所以我都几鐘意用 sleeping mask
因為佢可以訓住咁去full mask ^^

今次試左佢

Reskin 皇牌睡眠修護面膜
Solution Night Pack
$330/150ml


蘊含荷荷巴油、納米維他命複合物、白芒花籽油、甘草、葡萄籽油
有助舒緩皮膚因缺水而導致的敏感不適現象
翌日醒來肌膚變得水潤透白 , 充滿活力


包裝簡單 ... 仲有鍚紙封口
夠曬衛生安全


白色 gel 狀 , 質地好滑
好易推開 ... 好水水的感覺


搽曬全面後 ... 就可以去訓啦 ~~~~ 


第二朝訓醒 ... 皮膚吸收曬d mask 後
真係好滑 .. 好似飲飽水咁
佢仲有效調節水油平衡 , 以前訓醒成日好似油油地咁
今日一d都唔油 . 仲好清爽 . 好開心丫 ^^

用法真係好簡單 . 用完直接就可以去訓 
放便簡單 ^^
建議一星期使用3-4次


** 鳴謝產品及有關資料由 Reskin 提供 *
*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言

零食新寵兒

    每天為小朋友準備反學既小食,真係好頭痛! 日日帶生果🍎,連我自己都覺得悶,小朋友又點會提起興趣? 所以我不斷咁搵,到底有冇又健康、又吸引嘅小食呢🤔   最近發現咗「Baby Secret 寶寶的秘密 ~ 有機米餅」🎉,完全解決我嘅煩惱! 佢有五款天然口味,全部用有機...