2013年5月15日

脫毛大行動 - Part 2 [ 20Beauty ]

又黎脫脫脫報告啦
話說上次去 20Beauty 做左第一次後


跟住就好期待第二次啦 ... 
話咁快就到第二次啦 .... 上到去又見到佢地


Quanta System Q1 755nm波長激光儀器
同埋仲有配備多一部DKS冷風機

因為上次都介紹曬 . 所以美容師好快手就幫我開始
今次結果 ... 比上次好


遠睇好似都唔係好覺眼 

ZOOM 近D .. 


D毛毛小左好多啦 ... 只係得反几條
好開心 , 再去多4次 . 應該就可以清曬架啦 !!

要努力 

不過最後美容師又特別提我 ... 都係記得每晚沖涼後要搽 CREAM ... 
咁下次做可以用高一點的度數 .. 效果會再更好

咁有好野 .. 當然要與眾同樂 
而家大家只要到以下網址登記 .. 就可以得到一次免費體驗架啦 


大家快D JOIN 啦 !~~~

想知佢地更多 . 可到佢地 FACEBOOK


****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言

零食新寵兒

    每天為小朋友準備反學既小食,真係好頭痛! 日日帶生果🍎,連我自己都覺得悶,小朋友又點會提起興趣? 所以我不斷咁搵,到底有冇又健康、又吸引嘅小食呢🤔   最近發現咗「Baby Secret 寶寶的秘密 ~ 有機米餅」🎉,完全解決我嘅煩惱! 佢有五款天然口味,全部用有機...