2011年11月9日

紅之寶 [Aqua Label]

今日為大家介紹既係 Aqua Label ....紅之寶 " 膠原保濕卸粧乳霜油 " , 包裝粉紅色 + 紅色蓋 ... 好靚呀 
介紹 : 乳霜狀使用比油質更方便,接觸肌膚後隨即轉化為油狀,深入毛孔溶解彩粧及睫毛液。
D個真係几正 ... 其實我好小用一D cleaning oil .. 因為好怕油 ..
但佢好相反地 .. 比到總好潤既感覺我 ...
質地 好水潤 ~
上面好似超油咁  .... 但過左水後洗得好乾淨
看下 , 過左水後 .. 都仲好水 .. 好有光澤tim呀 ~ 
總結 : 兩件試用產品感覺良好 .... 收毛孔的好明顯有效果 .. 勁 
cleaning oil ... 唔會好似以前用開個d產品咁 油淋淋 ... very good !!!

沒有留言:

張貼留言

零食新寵兒

    每天為小朋友準備反學既小食,真係好頭痛! 日日帶生果🍎,連我自己都覺得悶,小朋友又點會提起興趣? 所以我不斷咁搵,到底有冇又健康、又吸引嘅小食呢🤔   最近發現咗「Baby Secret 寶寶的秘密 ~ 有機米餅」🎉,完全解決我嘅煩惱! 佢有五款天然口味,全部用有機...